کد خبر : 17230
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۳:۵۲

استاندار گیلان در دیدار با مدیر کل و دست‌اندرکاران اداره‌ی کل تبلیغات اسلامی استان: نباید به گونه‌یی رفتار کنیم که به اعتماد و اعتقاد مردم خدشه وارد شود

استاندار گیلان در دیدار با مدیر کل و دست‌اندرکاران اداره‌ی کل تبلیغات اسلامی استان: نباید به گونه‌یی رفتار کنیم که به اعتماد و اعتقاد مردم خدشه وارد شود

هاتف‌خبر – دکتر مصطفی سالاری از دست‌اندرکاران سازمان تبلیغات اسلامی به پاس همه‌ی تلاشها و پشتیبانیهای معنویشان در استان قدردانی کرد.

   هاتف‌خبر – دکتر مصطفی سالاری از دست‌اندرکاران سازمان تبلیغات اسلامی به پاس همه‌ی تلاشها و پشتیبانیهای معنویشان در استان قدردانی کرد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی کل تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشستی که با حضور مدیرکل، معاونان، رؤسای ادارات شهرستانهای تابعه و شماری از کارکنان تبلیغات اسلامی استان با حضور دکتر سالاری برگزار شد، استاندار گیلان گفت: زمانی می‌توانیم در دلها نفوذ کرده و بر باور رفتار انسانها تأثیر بگذاریم که ابزار و نیاز روز جامعه را بشناسیم و نحوه‌ی برخورد با جامعه به ویژه جوانان را بدانیم.
نماینده‌ی عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه روزگاری دین اسلام مرجع ادیان بزرگ دنیا بوده و بسیاری از مردم از ادیان مختلف به اسلام گرایش پیدا می‌کردند، تاکید کرد: نباید به گونه‌یی رفتار کنیم که به اعتماد و اعتقاد مردم خدشه وارد شود، چراکه اگر مسلمانی به دین دیگر گرایش پیدا کند به طور یقین قصور ناشی از آن اتفاق، متوجه رفتار ما است.
دکتر سالاری با اشاره به اینکه نباید به گونه‌یی رفتار کنیم که اشتباه ما مسوولان به پای نظام جمهوری اسلامی گذاشته شود، مطرح کرد: نسل جدید شرایط خاصی دارند و باید برای بهبود شرایط تحصیل، کسب و کار و فضای فرهنگی آنها تلاش بیشتر و متناسب با مقتضیات زمان آنها رفتار کنیم.


استاندار گیلان در بخش پایانی سخنانش با قدردانی از خانواده‌ی بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی به پاس همه‌ی تلاشها و پشتیبانیهای معنویشان، تصریح کرد: کاری سنگین بر عهده‌ی شما است؛ رسالتی مهم که بر دوش شما سنگینی می‌کند متمرکز بر مطالبات نسل جوان جامعه است که به طور یقین نوع رفتار با آنها ظرافتی خاص می‌طلبد و خوشبختانه این خصوصیات به مثابه‌ی نقطه‌ی قوت بزرگ در این جمع صمیمی وجود دارد.
در این دیدار حجت‌الاسلام جمال یاری مدیرکل تبلیغات اسلامیاستان گیلان نیز با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام راحل، اذعان کرد: رسالت اصلی و مأموریت ذاتی سازمان تبلیغات در حوزه‌ی فرهنگی به طور عمومی و در حوزه‌ی فرهنگ دینی به طور ویژه اشاعه‌ی فرهنگ دینی بین قشرهای مختلف جامعه است.
این مقام مسوول با اظهار اینکه کار در حوزه‌های فرهنگی و دینی منحصراً مخصوص به پس از پیروزی انقلاب نیست، یادآور شد: قبل از انقلاب هم بسیاری از حوزه‌های فرهنگی و دینی ما همچون حوزه‌ها، دانشگاه‌ها، مساجد و مدارس فعال بوده که ثمره‌ی آن در پیروزی انقلاب اسلامی نمودار است که مردم تحت لوای اسلام و پرچم توحید موفق شدند در قرن بیستم انقلابی شکوهمند را به رهبری امام راحل به ثمر برسانند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان همچنین با ارائه‌ی گزارشی از فعالیتهای این اداره‌ی کل خاطر نشان کرد: ۱۶۸ روحانی مستقر در مناطق مختلف استان فعالیت می‌کنند که فقط ۹۰ نفر دارای خانه‌ی عالم بوده و مابقی با همکاری مردم در این مناطق مستقر هستند.
گفتنی است این دیدار به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته‌ی اطلاع‌رسانی و تبلیغ در تالار اجتماعات استانداری گیلان انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.