کد خبر : 17227
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲:۴۱

با حضور هفت استاد یک دانشگاه یونانی؛ «روز علم یونان» در «دانشگاه گیلان» برگزار شد

با حضور هفت استاد یک دانشگاه یونانی؛ «روز علم یونان» در  «دانشگاه گیلان» برگزار شد

   هاتف‌خبر – دانشگاه گیلان در جهت اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی و در راستای انجام فعالیتهای علمی بین‌المللی در چارچوب طرح اراسموس با حمایت اتحادیه‌ی اروپا، آیین «روز علم یونان» را با حضور دانشجویان و استادان دانشگاه برگزار کرد. به گزارش «هاتف‌خبر» برنامه‌ی «روز علم یونان» هفته‌ی گذشته در روزهای سوم و چهارم تیر

   هاتف‌خبر – دانشگاه گیلان در جهت اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی و در راستای انجام فعالیتهای علمی بین‌المللی در چارچوب طرح اراسموس با حمایت اتحادیه‌ی اروپا، آیین «روز علم یونان» را با حضور دانشجویان و استادان دانشگاه برگزار کرد.
به گزارش «هاتف‌خبر» برنامه‌ی «روز علم یونان» هفته‌ی گذشته در روزهای سوم و چهارم تیر ماه امسال با استقبال شایان توجه در دانشگاه گیلان برگزار شد.
در این برنامه‌ی علمی – فرهنگی که در قالب طرح تبادل استاد از مجموعه برنامه‌های حمایتی اراسموس انجام شده است هفت تن از استادان «دانشگاه وست آتیکای یونان» با تخصصهای مختلف در دانشگاه گیلان حضور یافته و در برنامه‌های مختلف دو روز به ارائه‌ی سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی پرداختند.
شایان گفتن است کارگاه‌های هفت تن از استادان یونانی در قالب طرح دانش‌افزایی اعضای هیات علمی دانشگاه گیلان انجام و برگزار شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.