کد خبر : 17050
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۱۳

ناوگان امداد شرکت گاز گیلان با خودروهای جدید تجهیز شد

ناوگان امداد شرکت گاز گیلان با خودروهای جدید تجهیز شد

هاتف‌خبر – با هدف ارائه‌ی خدمات بهتر به مشترکین 10 شهر كوهستاني استان گیلان -در فاز اول – مجهز به خودروی دوديفرانسيل شده‌اند.

   هاتف‌خبر – با هدف ارائه‌ی خدمات بهتر به مشترکین 10 شهر كوهستاني استان گیلان -در فاز اول – مجهز به خودروی دوديفرانسيل شده‌اند.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی گاز استان گيلان، مهندس حسین اکبر با اعلام این خبر گفت: بسياري از راه‌هاي روستايي گيلان كوهستاني و سخت‌گذر است که در چند سال گذشته از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و خدمت‌رساني به اين مناطق به‌ویژه در فصل سرد سال همواره با مشكل مواجه بوده که تجهیز ناوگان امداد شرکت گاز ضروری بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: در همین راستا و با هماهنگیهای به عمل آمده با شرکتهای پیمانکاری، ناوگان امداد 10 شهر فومن، ماسال، شفت، تالش، اطاقور، رانکوه، رحیم‌آباد، رودبار، رستم‌آباد و دیلمان در فاز اول مجهز به خودروی دودیفرانسیل شده‌اند.


وی اظهار نمود: تامین این خودروها سبب می‌شود تا عمليات امداد و خدمات‌رساني كه رسالت و وظیفه‌ی اصلي واحد بهره‌برداري است به بهترين شكل ممكن به انجام برسد و این مهم در راستای افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین عزیز در استان صورت گرفت.
مهندس اکبر اظهار کرد: عملیات توسعه‌یی شرکت گاز استان به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و این شرکت در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین علاوه بر اجرای این پروژه، پروژه‌های کیفی دیگر همچون پروژه‌ی خواندن و چاپ همزمان صورتحساب گاز، مکانیزه کردن مرکز پیام، راه‌اندازی خط تلفنی 3415 برای پرداخت صورتحساب گاز و اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان را به اجرا در آورده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از تجهیز تدریجی دیگر شهرها به خودروهای دودیفرانسیل در فاز بعدی اجرای این طرح خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.