هاتف خبر- در تداوم خط مشی توسعه و گسترش خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با هدف تسهیل در دسترسی به بخشی دیگر ازز خدمات، امکان دریافت برخی خدمات از طریق تلفن همراه با کد دستوری #١٤٢٠ *٤٤* فراهم گردید.
هاتف خبر- در تداوم خط مشی توسعه و گسترش خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با هدف تسهیل در دسترسی به بخشی دیگر از خدمات، امکان دریافت برخی خدمات از طریق تلفن همراه با کد دستوری #١٤٢٠ *٤٤* فراهم گردید. به گزارش “هاتف خبر” جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به این خبر گفت: کاهش مراجعات حضوری مخاطبان، کاهش هزینه ها، تسهیل و تسریع در خدمات مورد نیاز، افزایش رضایتمندی و همگامی با متدها و شیوه های نوین برای بهره گیری از کانالهای ارتباطی در فضای الکترونیکی از مهمترین دستاوردهای این اقدام است.
وی ادامه داد: بر اساس طراحی نرم افزار به کار گرفته شده، استعلام آخرین سابقه، استحقاق درمان، آخرین مستمری، بدهی کارفرمایان در کنار امکان مشاهده و دریافت انواع نمونه فرمها، دستمزد مبنای کسر حق بیمه، پرداخت حق بیمه، نوبتدهی، آشنایی با قوانین و بخشنامه ها، طرح سوال و مشاهده ی سوالات رایج و همچنین معرفی سازمان از بخشهای مختلف قابل دریافت در این خدمت نوین است. حق پرست با اشاره به وجود بیش از ٤٠٣ هزار بیمه شده اصلی و افزون بر ١١٤ هزار مستمری بگیر در استان گیلان به عنوان افراد زیر پوشش، این امکان را فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط مطلوب مخاطبان با سازمان تامین اجتماعی بر شمرد و اظهارامیدواری نمود: توسعه و گسترش روزافزون خدمات این بخش درحذف و کاهش مراجعات و همچنین فراهم نمودن آسانتر کار موثر واقع می گردد. مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان همچنین بااشاره به پایان یافتن آزمایشی فاز دوم طرح نرم افزاری در شعبه ی ویژه ی شهرصنعتی رشت که به منزله ی گامی فراتر از اقدامات کشوری به ابتکار استان در حال اجرا است از تسری تعهدات کوتاه مدت به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان محدوده ی عمل این شعبه در روزهای آینده خبر داد.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.