کد خبر : 10397
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۱۷

جشنواره‌ی عکس سلفی «کارگر؛ تلاش و زندگی» برگزار می‌شود

جشنواره‌ی عکس سلفی «کارگر؛ تلاش و زندگی» برگزار می‌شود

هاتف نیوز- با هدف ارج نهادن به تلاشهای مجاهدان بخش تولید و صنعت و به منظور افزایش انگیزه‌های کاری و ایجاد نشاط اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی برای دومین بار اقدام به برگزاری جشنواره‌ی عکس سلفی باعنوان «کارگر؛ تلاش و زندگی» می‌نماید .

   هاتف نیوز– با هدف ارج نهادن به تلاشهای مجاهدان بخش تولید و صنعت و به منظور افزایش انگیزه‌های کاری و ایجاد نشاط اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی برای دومین بار اقدام به برگزاری جشنواره‌ی عکس سلفی باعنوان «کارگر؛ تلاش و زندگی» می‌نماید .
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان، با هدف ارج نهادن به تلاشهای شبانه‌روزی مجاهدان بخش تولید و صنعت و به منظور ارتقای انگیزه‌های کاری و نشاط اجتماعی وهمچنین انعکاس و ماندگاری صحنه‌های جذاب و تاثبرگذار از زندگی شغلی وعرصه‌های مختلف آن درمحیط کار برای این قشر ارزنده، همزمان با سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال، سازمان تامین اجتماعی برای دومین بار جشنواره‌ی عکس سلفی باعنوان «کارگر، تلاش و زندگی» برگزار می‌گردد.
این جشنواره با هفت موضوع «کارگر و محیط کار»، «کارگر و مطالعه»، «کارگر و فعالیت هنری»، سفره‌ی کارگری، سفر یا ماموریت کاری، سلفی با اعضای خانواده و جمع دوستانه و شاد برگزار شده و هر فرد می‌تواند تا سه قطعه عکس شماره‌گذاری شده را به همراه فایل word ازاطلاعات شخصی شامل نام ونام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، آدرس پستی، پست الکترونیک وذکر موقعیت مکانی عکس، نوع ومدل گوشی را به نشانی پست الکترونیک photo@tamin.ir ارسال نمایند.
عکسها باید درمحل کار و یا دارای نشانه‌هایی از کارمانند لباس وابزارکار باشد. پردازش تصاویردرحد تصحیح رنگ وکادرلازم است تاجایی‌که خدشه ای به اصل عکس وارد نکند. مهلت ارسال آثار تا روز ١١ خرداد ماه است. جوایز جشنواره نیز عبارتند از: نفر اول : لوح یادبود و تجلیل و دو سکه‌ی تمام بهار آزادی نفر دوم : لوح یادبود و تقدیر و۱/۵ سکه‌ی بهار آزادی نفر سوم: لوح یادبود و یک سکه‌ی تمام بهار آزادی
همچنین به ١٥ نفر از ارائه دهندگان آثار برتر مبلغ دو میلیون ریال اهدا می‌گردد.

122051

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.