کد خبر : 50433
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان اعلام کرد:

افتتاح ۹ پروژه‌ی آموزشی پرورشی در گیلان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

افتتاح ۹ پروژه‌ی آموزشی پرورشی در گیلان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۹ پروژه‌ی آموزشی پرورشی با ۵۳ کلاس درس با زیربنای ۷۸۵۹ مترمربع افتتاح خواهد شد.

هاتف خبر- مدیر کل نوسازی مدارس گیلان از اقدامات این اداره کل برای بهبود شرایط مکان‌های آموزشی دانش‌ آموزان در استان گیلان خبر داد.

شنبه گذشته- دهم شهریورماه – مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در برنامه‌ی «صبح تازه» شبکه‌ی باران حضور یافت و به ارائه‌ی گزارش عملکرد اداره کل نوسازی مدارس در آستانه‌ی فرا رسیدن سال جدید تحصیلی پرداخت.

علی دقیق در این گفت و گو با بیان این‌که دانش آموزان باید در بهترین شرایط به فراگیری علوم بپردازند، افزود: اقدامات لازم و مناسبی به منظور فراهم کردن شرایط مناسب روزهای آغازین سال تحصیلی در اداره کل نوسازی مدارس انجام گرفته شده است.

وی با اشاره به اقدامات نوسازی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید، بیان داشت: همزمان با هفته‌ی دولت و مهرماه جاری، ۹ پروژه‌ی آموزشی پرورشی با ۵۳ کلاس درس با زیربنای ۷۸۵۹ مترمربع افتتاح و تقدیم آینده سازان ایران عزیز خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به چشم انداز سرانه‌ی فضاهای آموزشی کشور در سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش اظهار داشت: چشم انداز سرانه‌ی فضاهای آموزشی کشور در سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش، هشت و سی و نه صدم متر مربع تعریف شده و برای رسیدن به میانگین مورد انتظار سند تحول بنیادین، تقریبا باید نهصد هزار مترمربع در استان گیلان فضاهای آموزشی جدید احداث نمائیم.

وی در پایان اظهار کرد که در چند سال اخیر در راستای گسترش عدالت آموزشی اقدامات خوبی در زمینه‌ی نهادینه‌کردن نهضت مدرسه‌سازی در استان گیلان انجام گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.