کد خبر : 50253
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

شهروندان رشتی از غذا دادن به سگ‌های بدون صاحب خودداری نمایند؛

زنده‌گیری و انتقال سگ‌های بدون صاحب از خیابان‌های شهر به سامانکده‌ی سازمان پسماند

زنده‌گیری و انتقال سگ‌های بدون صاحب از خیابان‌های شهر به سامانکده‌ی سازمان پسماند

شهروندان علاقمند به نگهداری سگ‌های بدون صاحب. به سامانکده‌ی سازمان پسماند مراجعه نمایند.

هاتف خبر- سگ‌های بدون صاحب و خیابانگرد از شهر رشت جمع‌‌آوری می‌شوند.

به دنبال انتشار گزارش‌های متعدد طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر از گازگرفتگی شهروندان بی‌دفاع به وسیله‌ی سگ‌های ولگرد در شهرها و استان‌های مختلف کشور، همینک شهرداری‌ها به تکاپو افتاده‌اند تا از تعداد این سگ‌های بدون صاحب و ولگرد در شهر کم نمایند، بلکه شهروندان و به ویژه زنان و کودکان با امنیت بیشتر در کوچه و خیابان‌های شهر رفت و آمد کنند.

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، سگ‌های فاقد تگ و عقیم سازی نشده و همچنین سگ‌های بیمار و آلفا که پرخاشگر بوده و ممکن است سلامت شهروندان را به خطر اندازند به‌وسیله‌ی پیمانکاران مربوطه جمع‌آوری و برای نگهداری و واگذاری به سامانکده‌ی سگ‌های بدون صاحب سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت منتقل می‌گردند.

بدین وسیله‌ی روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت از همه‌ی مردم علاقمند به حیوانات اهلی مانند سگ‌ها و گربه ها درخواست کزده است تا نسبت به غذادهی به سگ‌های بدون صاحب در محیط های عمومی و پارک‌ها خودداری نموده و برای رفاه این حیوانات آنان را به سرپرستی بگیرند.

سامانکده‌ی سگ‌های بدون صاحب سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت آمادگی دارد تا نسبت به واگذاری سگ‌های موجود به شهروندانی که واجد شرایط و محیط مناسب جهت رفاه و تامین نیازهای این حیوانات هستند اقدام نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.