کد خبر : 50037
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶

رویداد هنری ” نقاشی در طبیعت ” در سقالکسار رشت برگزار شد

رویداد هنری ” نقاشی در طبیعت ” در سقالکسار رشت برگزار شد

رویداد هنری ” نقاشی در طبیعت ” با حضور 24 نفر از هنرمندان نقاش گیلان روز دوشنبه 21 خرداد ماه 1403 در محل سد خاکی روستای سقالکسار رشت برگزار شد .

هاتف خبر– با حضور تنی چند از هنرمندان نقاش گیلانی، یک رویداد هنری در منطقه‌ی روستایی سقالکسار رشت برگزار شد. به گزارش  «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، این رویداد هنری با عنوان  «نقاشی در طبیعت »، با همکاری مؤسسه‌ی فرهنگی و هنری کرشمه در روز دوشنبه 21 خرداد ماه 1403 در منطقه‌ی خوش آب و هوای سقالکسار برگزار شد.

در این گردهمایی هنری، امیرحسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، قاسم مصفا سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای و فاطمه فروتن سرپرست معاونت امور هنری ، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل و 24 نفر از هنرمندان نقاش شهرهای رشت ، بندر انزلی ، فومن ، لنگرود و لاهیجان در محل سد خاکی سقالکسار رشت حضور داشتند.

امیرحسن طاهری ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بازدید از این رویداد بر لزوم برگزاری رویدادهای هنری زنده و استفاده از ظرفیت هنرمندان استان تأکید نمود .

طاهری افزود : هنرمندان به عنوان سرمایه های عظیم هنری استان می توانند پایه و اساس اتفاق های هنری بزرگی در استان باشند و مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تمام تلاش خود را برای حمایت از این هنرمندان انجام خواهد داد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.