کد خبر : 49942
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

کلاهبرداري با صدور چک هاي بدون پشتوانه در سايت ديوار

کلاهبرداري با صدور چک هاي بدون پشتوانه در سايت ديوار

۱۲ فقره کلاهبرداري در پوشش خريد کالا، احشام، موتور و برنج در سايت ديوار با صدور چک‌هاي بدون پشتوانه و متعلق به افراد غير به مبلغ تقريبي ۱۰ ميليارد تومان.

هاتف‌خبر – رئيس پليس آگاهي استان گفت: فردي که در پوشش خريد در سايت ديوار با صدور چک‌هاي بدون پشتوانه و متعلق به افراد غير از مردم کلاهبرداري مي‌كرد در شهرستان رشت دستگير شد.

سرهنگ “عليرضا حدادي” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس با اشاره به تلاش‌هاي ماموران و کارکنان انتظامي براي بالا بردن  امنيت و پيشگيري از وقوع جرايم در جامعه، اظهارداشت: مردم مي‌توانند با توجه به هشدارها و توصيه‌هاي پليس و دقت در انجام معاملات از سودجويي كلاهبرداران و جاعلان جلوگيري كنند.

وي در ادامه با بيان اينکه در پي ارجاع يک فقره پرونده کلاهبرداري از طريق سايت ديوار به پليس آگاهي استان، بلافاصله پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت، افزود: کارآگاهان اداره عمليات ويژه با انجام تحقيقات نسبت به جمع‌آوري ادله و مستندات لازم اقدام كرده و متهم را شناسايي و در شهرستان رشت دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهي استان گيلان از اعتراف اين فرد سابقه‌دار پس از مواجهه با مدارک، شواهد و مستندات به بزه انتسابي خود مبني بر 12 فقره کلاهبرداري در پوشش خريد کالا، احشام، موتور و برنج در سايت ديوار با صدور چک‌هاي بدون پشتوانه و متعلق به افراد غير به مبلغ تقريبي 10 ميليارد تومان خبر داد و گفت: كلاهبردار 25 ساله با تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

اين مقام انتظامي در پايان با اعلام اينكه افراد سودجو و كلاهبردار از هر شيوه‌اي براي رسيدن به مقاصد شوم خود و فريب افراد استفاده مي‌كنند، بيان‌داشت: در اين زمينه مردم بايد دقت و هوشياري خود را در مواجهه با اين افراد بكار ببرند و در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.