کد خبر : 49930
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵

بنیاد نخبگان گیلان اعلام کرد؛

پیشنهاد تشکیل ۶ عنوان هیات اندیشه‌ورز در حال بررسی است

پیشنهاد تشکیل ۶ عنوان هیات اندیشه‌ورز در حال بررسی است

در صورت پذیرش بنیاد ملی نخبگان، ۶ عنوان هیات اندیشه‌ورز در بنیاد نخبگان گیلان تشکیل می‌شود.

هاتف‌خبر- رئیس بنیاد نخبگان گیلان از پیشنهاد تشکیل ۶ عنوان هیات اندیشه‌ورز خبر داد.

دکتر فرهاد شیرینی چهارشنبه‌ی گذشته –نهم خرداد- در یک نشست مطبوعاتی در محل این بنیاد که با حضور تنی چند از نمایندگان خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان گیلان تشکیل شده بود سخن می‌گفت، از ارسال پروپوزال تشکیل ۶ عنوان هیات اندیشه‌ورز به بنیاد ملی نخبگان خبر داد، که همینک این پیشنهادها در مرحله‌ی داوری هستند.

دکتر شیرینی، رئیس بنیاد نخبگان گیلان، ضمن اعلام این خبر، ابراز امیدواری کرد پس از تصویب این طرح‌ها بتوانیم از نتایج تشکیل این هیات‌ها استفاده نماییم.

رئیس بنیاد نخبگان گیلان درباره‌ی ویژگی و کارکرد این هیات‌ها اظهار کرد: «هیات‌های اندیشه‌ورز مجموعه‌هایی هستند که مشکلات استانی و یا ملی را احصاء می‌کنند، مُعضلات و عوامل پدید آورنده‌ی آنها را شناسایی، و راه‌حل‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود را در خصوص رفع آن مشکلات ارائه می‌دهند.»

وی درباره‌ی ترکیب این هیات‌ها افزود: «نکته‌ی مهم این هیات‌های اندیشه‌ورز این است که در این هیات‌ها از خدمات، همفکری و همراهی صاحبنظران مختلف استفاده می‌شود. به این معنا که اعضای این هیات‌های اندیشه‌ورز صرفا استادان دانشگاه‌ها نیستند». به گفته‌ی این مقام «ما در حوزه‌های مختلف صاحبنظران و نخبگانی داریم، صاحبان اندیشه‌ای داریم که اینها الزاما در دانشگاه کار نمی‌کنند، اما می‌توانند برای مشکلاتی که با آنها روبه‌رو هستیم به ما ارائه‌ی راهکار بدهند و یا کمک نمایند.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.