کد خبر : 49684
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

واحدهای صنعتی گیلان عارضه‌یابی می‌شوند

واحدهای صنعتی گیلان عارضه‌یابی می‌شوند
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان از معاونان و مدیران شهرکهای صنعتی خواست تا خدمت به صاحبان صنایع را مورد توجه قرار دهند.

هاتف – مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: معاونان و مدیران شهرکهای صنعتی استان گیلان باید تلاش شبانه‌روزی در خدمت به صاحبان صنایع را مورد توجه قرار دهند.
به گزارش «هاتف» مهدی محبوبی حسن‌کیاده در نشست شورای معاونان با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به موقع به صاحبان صنایع استان گفت: از مهمترین نکاتی که باید توجه شود اهمیت خدمت‌رسانی به تلاشگران بخش تولید و اشتغال در زمان مقرر و مطابق زمانبندیهای مربوطه است.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که وظیفه‌ی مهم شرکت شهرکهای صنعتی ایجاد و فراهم کردن زیرساختها است به همین دلیل متقاضیان سرمایه‌گذاری نیز با قول و فعل ما انتظار حمایت و پشتیبانی دارند که این انتظار به حق و به‌جا است و نباید لحظه‌یی از آن غافل شویم چرا که وظایف ما مرتبط با بخشهای بسیار حیاتی جامعه همچون بخشهای تولید و اشتغال بوده که در این مسیر کوچکترین کوتاهی، صدماتی جبران‌ناپذیر به جامعه وارد خواهد کرد.
رئیس هیات مدیره‌ی شرکت شهرکهای صنعتی در پایان با اشاره به اهمیت رفع موانع و بهبود فضای کسب‌و کار نیز تاکید کرد: ما در سال گذشته در زمینه‌ی احیای واحدهای راکد نتیجه‌یی خوب و مثبت گرفتیم و معاونت صنایع کوچک هم همچون همیشه موضوع عارضه‌یابی و بررسی مسائل واحدهای صنعتی را به طور مستمر و به صورت میدانی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
گفتنی است در این نشست هر یک از اعضای حاضر نیز به بیان راهکارها و برنامه‌های پیشنهادی خود در زمینه‌ی توسعه و پیشرفت صنایع مطالبی را مطرح کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.