کد خبر : 49532
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

هشدار اداره‌ی کل بیمه سلامت گیلان

هشدار اداره‌ی کل بیمه سلامت گیلان
مسوول روابط عمومی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان به شهروندان اعلام کرد که مراقب كلاهبرداري و سوءاستفاده از نام و عنوان بيمه سلامت باشند.

هاتف‌خبر – مسوول روابط عمومی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان به شهروندان اعلام کرد که مراقب كلاهبرداري و سوءاستفاده از نام و عنوان بيمه سلامت باشند.
به گزارش «هاتف‌خبر» محمد اسدی مسوول روابط عمومي اداره‌ي كل بيمه سلامت استان گيلان گفت: هرگونه تماس تلفني يا پيامكي با شهروندان مبني بر صدور بيمه‌نامه و يا عناوين ديگر با نام و عنوان سازمان بيمه سلامت كلاهبرداري است.
وی ادامه داد: اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان هیچگونه تماس تلفنی یا مراجعه‌ی حضوری با شهروندان یا بیمه‌شدگان در موارد عنوان شده برقرار نمی‌کند و این موارد با هدف کلاهبرداری از شهروندان از طرف برخی افراد سودجو مطرح می‌شود.


اسدی افزود: متاسفانه برخی افراد و شرکتها با سوءاستفاده از نام و عنوان سازمان بیمه سلامت ایران و معرفی خود به عنوان نماینده یا کارمند این سازمان، از طریق تلفن یا فضای مجازی با دادن وعده‌های غیرواقعی به مردم اقدام به سودجویی و یا اخذ وجه از مردم می‌کنند.
مسوول روابط عمومی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان در پایان یادآور شد: مردم در صورت داشتن هر گونه ابهام و یا سوال می‌توانند با شماره‌گیری ١۶۶۶ به صورت مستقیم با کارشناسان سازمان بیمه سلامت ارتباط برقرار کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.