کد خبر : 48990
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از روند اصلاح کفپوش بازار بزرگ شهر بازدید کردند

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از روند اصلاح کفپوش بازار بزرگ شهر بازدید کردند
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت به همراه شهردار و برخی از مدیران شهری از روند اجرایی پروژه‌ی کفپوش بازار بزرگ شهر بازدید کردند.

هاتف‌خبر – رئیس و شماری از اعضای شورای اسلامی شهر رشت با همراهی شهردار صبح روز آدینه‌ی گذشته از روند اجرایی پروژه‌ی اصلاح کفپوش و ساخت سرویس بهداشتی بازار بزرگ رشت بازدید کردند.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا به همراه هادی رمضانی، سیدشمس شفیعی، حسن کریمی کرنق و مجید عزیزی با همراهی رحیم شوقی شهردار صبح آدینه سوم آذر ماه ۱۴۰۲ پیشرفت فیزیکی اصلاح کفپوش بازار بزرگ رشت را مورد بررسی قرار دادند.
در جریان این بازدید با حضور محمدباقر بشردانش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری رشت و محمد دانش‌شکیب مدیر منطقه‌ی ۲ شهرداری انجام شد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از نزدیک پروژه‌ی ایمن سازی لوله‌های آتش‌نشانی بازار بزرگ رشت را بررسی کردند.


بازدیدکنندگان همچنین از روند ساخت سرویس بهداشتی بازار بزرگ رشت که برای رفاه حال شهروندان و گردشگران ورودی به رشت همزمان در مناطق شهری در دست انجام است، بازدید کردند.
عملیات عمرانی اصلاح کفپوش بازار بزرگ رشت به متراژ ۹۰۰ متر با انتقال لوله‌های آب آتش‌نشانی و اجرای سنگفرش با گرانیت گل پنبه‌یی به ابعاد(۴۰ در ۴۰)، (۴۰ در ۲۰) و (۲۰ در ۲۰) سانتیمتر انجام می‌شود
گفتنی است عملیات کنده‌کاری، تخریب، شن‌ریزی و بتن‌ریزی به میزان ۷۰ مترمکعب نیز در بازار بزرگ رشت انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.