کد خبر : 49000
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

تامین اجتماعی گیلان یکصد و ۲۰ میلیارد تومان تعهدات امسال شعبه‌ی بندرکیاشهر را پرداخت کرد

تامین اجتماعی گیلان یکصد و ۲۰ میلیارد تومان تعهدات امسال شعبه‌ی بندرکیاشهر را پرداخت کرد
15 هزار نفر از جمعیت شهرستان آستانه‌ی اشرفیه زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی بندرکیاشهر هستند.

هاتف‌خبر – مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان از پرداخت یکصد و ۲۰ میلیارد تومان تعهدات شعبه‌ی بندر کیاشهر خبر داد.

به گزارش «هاتف‌خبر» کیوان مرتضوی در جریان بازدید از شعبه‌ی بندرکیاشهر ضمن دیدار با کارکنان، روند خدمت‌رسانی در این واحد را مورد بررسی قرار داد و از پرداخت یکصد و 20 میلیارد تومان تعهدات مختلف به وسیله‌ی این شعبه از اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان در طول امسال خبر داد.
در جریان این بازدید وی با اشاره به قدمت فعالیت تامین اجتماعی در بندرکیاشهر به دلیل وجود شیلات در این منطقه، افزود:حدود پنجهزار بیمه شده‌ی اصلی و افزون بر دو هزار و 300 مستمری‌بگیر در این بخش به همراه افراد تبعی خود، مجموعاً با جمعیتی نزدیک به ۱۵ هزار نفر زیر پوشش هستند.


  • وی در گفت‌وگو با کارشناسان واحدهای مختلف و تبادل نظر درباره‌ی وضعیت کارهای مختلف، اظهار کرد: افزون بر نیمی از بیمه‌شدگان اصلی شعبه بندرکیاشهر را بیمه‌شدگان اجباری مشمول قانون کار و بیش از 25 درصد را بیمه‌شدگان حرف و مشاغل آزاد تشکیل می‌دهند.
    مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه نسبت زیاد تعهدگیرندگان این شعبه در گروه مستمری‌بگیران به بیمه‌شدگان سبب گردیده تا این واحد یکی از پایین‌ترین نسبتهای پشتیبانی را داشته باشد، گفت: این مساله یکی از ویژگیهای شعب قدیمی است.
    کیوان مرتضوی با تاکید بر ارائه‌ی تعهدات بلندمدت شعبه به یکهزار و 300 بازنشسته، افزون بر 80 ازکارافتاده و بیش از 900 بازمانده، اظهار کرد: ماهانه رقمی بیش از 15 میلیارد تومان تعهدات به افراد زیر پوشش در بندرکیاشهر ارائه می‌گردد که این رقم در هشت ماهه‌ی سپری شده از امسال حدود یکصد و 20 میلیارد تومان بوده است.
  • منبع: روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.