کد خبر : 48900
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

شرکت برق منطقه‌ای گیلان ۱۵ پروژه‌ را برای عبور از اوج بار مصرف سال ۱۴۰۳ اجرا می‌کند

شرکت برق منطقه‌ای گیلان ۱۵ پروژه‌ را برای عبور از اوج بار مصرف سال ۱۴۰۳ اجرا می‌کند
هاتف‌خبر - مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان به خبرنگاران گفت: برای عبور موفق از تابستان آینده(۱۴۰۳)، ۱۵ پروژه در بخش خط و پست در استان اجرا خواهد شد.

هاتف‌خبر – مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان به خبرنگاران گفت: برای عبور موفق از تابستان آینده(۱۴۰۳)، ۱۵ پروژه در بخش خط و پست در استان اجرا خواهد شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» بهمن داراب‌زاده در توضیح این خبر اظهار کرد: در بخش پستهای انتقال، پروژه‌های احداث پست انتقال غرب رشت و افزایش ظرفیت پستهای سیاهکلده از پروژه‌هایی است که ان‌شاءالله تا پیش از اوج بار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
وی افزود: احداث پستهای رضوانشهر، سنگر، شهید رحیم‌آبادی، افزایش ظرفیت پستهای مقدم، رشت شمالی، میرزا کوچک، هشتپر و پروژه‌ی پیگیری و برکناری پست سیار سلیمانداراب و همچنین انتقال بار فیدرهای۲۰ کیلوولت به پست جدید سلیمانداراب از پروژه‌هایی است که امیدواریم در صورت تامین نقدینگی مورد نیاز، در پستهای فوق توزیع استان به بهره‌برداری برسند.


مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان سپس گفت: در بخش خطوط انتقال نیز پروژه‌ی اتصالات ۲۳۰ و ۶۳ کیلو ولت غرب رشت تا پیش از اوج بار سال آینده احداث شده و به بهره‌برداری خواهند رسید ضمن اینکه امیدواریم در صورت رفع مشکلات مرتبط با تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌ی احداث خط چهار مداره‌ی پره‌سره – انزلی – غرب رشت، احداث خط بخش پره سر – غرب رشت را نیز تا پیش از تابستان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسانیم.
وی افزود: پروژه‌های احداث خط چهار مداره‌ی ۶۳ کیلوولت خروجی غرب رشت که بار پستهای شهید طالقانی و سلیمانداراب را به این پست منتقل خواهد کرد، افزایش ظرفیت خط ۶۳ کیلوولت هشتپر- تره‌طول تالش، افزایش ظرفیت یک مدار خط ۶۳ کیلوولت سیادتی – عضدی – مقدم از جمله پروژه‌هایی است که در بخش فوق توزیع به بهره‌برداری می‌رسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.