کد خبر : 48744
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸

کوچکی‌نژاد محکم از مسوول دفترش حمایت کرد!

کوچکی‌نژاد محکم از مسوول دفترش حمایت کرد!
خبرگزاری فارس گفت‌وگوی خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا با کوچکی‌نژاد در باره‌ی دستگیری مسوول دفترش را بازتاب داده است.

هاتف‌خبر – جبار کوچکی‌نژاد نماینده‌ی شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت گو با “خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا” با تایید بازداشت مسوول دفترش گفت: مسوول دفترم بازداشت موقت بوده که با قرار وثیقه آزاد شده است.

به گزارش “هاتف‌خبر” وی در این گفت‌‌وگو با تاکید بر اینکه من در جریان مکاتبات مسوول دفترش بوده و او تخلف نکرده است، گفت: مکاتباتی را مسوول دفترم داشته که مثلاً این پول را به فلان هیات و یا مدرسه بدهید و من در جریان بودم. اینها جرم نیست و در راستای ایفای وظیفه‌ی نمایندگی است.

نماینده‌ی شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی سپس با بیان اینکه از دفترم مکاتباتی با وزارت ورزش و جوانان برای پرداخت پول به یکجا انجام شد، تصریح کرد: اگر یک فرد خائن در وزارت ورزش و جوانان پیدا شود که پول را به حساب هیات واریز نکند و برای خودش بردارد، چه ربطی به ما و دفتر ما دارد. این یک مساله‌ی عادی است.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان تایید کرده که این پول در جهت وظیفه‌ی نمایندگی بود، گفت: یک پرونده هم مربوط به یک فرد است که بیش از یکسال مطرح است اما به سمت دفتر من آوردند. اینگونه نبوده که مسوول دفترم کاری بکند تا وی را دستگیر کنند.

وی افزود: مسوول دفترم را بابت آن پرونده به عنوان مطلع خواستند که وی در آنجا به قاضی اعتراض کرده و به همین دلیل قاضی وی را بازداشت کرد.

نماینده‌ی شهرستانرشت در مجلس شورای اسلامی سپس در این گفت‌وگو اظهار کرد: وقتی یک فرد اختلاس می‌کند و یا رشوه می‌گیرد، جرم است اما وقتی که فردی در دفتر نماینده مکاتبه می‌کند، جرم نیست. این مکاتبات را همه‌ی نمایندگان و دفاتر آنها دارند، جرم نیست.

کوچکی‌نژاد در  ارتباط با جعل امضای گفته شده‌ی مسوول دفترش نیز گفت: به هیچوجه جعل امضا صورت نگرفته بلکه همه با امضای خودم انجام شده است. مهر را هم در اختیار دفترم قرار دادم تا کارها را انجام دهد. همه‌ی دفاتر نمایندگان این کار را می‌کنند.

وی افزود: مثلاً یک فرد ۲۰ میلیون پول می‌خواهد وی را به کمیته‌ی امداد یا جای دیگر معرفی می‌کنند که مثلاً یک میلیون به وی بدهند. اینها که اختلاس نیست.

نماینده‌ی شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مسوول دفترم حافظ کل قرآن و نهج‌البلاغه است و قبلاً معاون پرورشی آموزش و پرورش استان بود.

خبرگزاری فارس که گفت‌وگوی باشگاه خبرنگاران توانا را بازتاب داده اعلام کرده که دیروز برخی رسانه‌ها از بازداشت مسوول دفتر کوچکی‌نژاد در پی جعل امضا و مهر این نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی، به دستور رئیس کل دادگستری استان گیلان خبر دادند و در این خبر آمده بود که این مسوول دفتر، از امضا و مهر نماینده‌ی شهرستان رشت در اسنادی به منظور اختلاس و کسب مال نامشروع استفاده کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.