کد خبر : 48609
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

بنیاد نخبگان گیلان «طرح ایران گشت» را اجرایی می‌کند

بنیاد نخبگان گیلان «طرح ایران گشت» را اجرایی می‌کند
نشست اجرایی «طرح ایران گشت» در بنیاد نخبگان استان گیلان برگزار شد.

هاتف‌خبر – به همت و تلاش بنیاد نخبگان استان گیلان نشست اجرایی‌سازی «طرح ایران گشت» با حضور مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش استان گیلان و مدیران بنیاد نخبگان استان گیلان برگزار گردید.
به گزارش «هاتف‌خبر» در راستای اجرایی‌سازی «طرح ایران گشت» که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با ظرفیتهای علمی، فناوری، گردشگری و افزایش امید و انگیزه بین آنان برگزار می‌شود این نشست با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و مدیران مرتبط برگزار گردید.
در این نشست مدیر اداره‌ی امور اردوهای اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان گیلان، کارشناس اردویی اداره‌ی کل و کارشناسان شهرستانی و مناطق آموزش و پرورش استان گیلان حضور یافتند.
مهندس حیدری کارشناس بنیاد نخبگان استان گیلان در این نشست با خوشامدگویی به میهمانان شرکت‌کننده ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های «طرح ایران گشت»، اظهار کرد: این طرح شامل مجموعه‌یی از برنامه‌های بازدید است که در آنها دانش‌آموزان با پیشرفتهای علمی، صنعتی و… کشور در زمینه‌های مختلف آشنا شده و با ایجاد انگیزه بین آنها باعث کمک به مشخص کردن مسیر حرکتشان در آینده می‌شود.


وی همچنین اشاره کرد: بنیاد نخبگان نقش پشتیبانی مالی و همفکری برای بهتر اجرا شدن این طرح را دارد و محور اصلی اجرای طرح نیز آموزش و پرورش است.
در ادامه ذوقی رئیس اداره‌ی امور اردوهای اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه شکوفایی دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های بنیاد نخبگان است، اظهار کرد: شعار «ما می‌توانیم» باید برای هر دانش‌آموز به خوبی اثبات گردد که لازمه‌ی آن انجام بازدیدهای دانش‌آموزان از فضاهای علمی، صنعتی و تولیدی است بنابر این در هر منطقه در حد ظرفیت ناحیه‌ی آموزشی، بازدیدهای دانش‌آموزی در قالب «طرح ایران گشت» بایستی انجام شود.
در پایان این نشست پس از استماع نقطه نظرات و پاسخ به سوالات حاضران در جلسه، در زمینه‌ی مکانهای مورد بازدید و نحوه‌ی هماهنگی با مسوولان و همچنین هزینه‌های مرتبط با اجرای این برنامه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 7 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.