کد خبر : 48564
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

دزدهای مساجد رشت دستگیر شدند

دزدهای مساجد رشت دستگیر شدند

هاتف‌خبر – رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری دو دزد حرفه‌یی که از مکانهای دولتی و مساجد رشت دزدی می‌کردند خبر داد و گفت: دزدها به پنج مورد سرقت اعتراف کرده‌اند. به گزارش «هاتف‌خبر» سرهنگ علیرضا حدادی در توضیح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی و

هاتف‌خبر – رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری دو دزد حرفه‌یی که از مکانهای دولتی و مساجد رشت دزدی می‌کردند خبر داد و گفت: دزدها به پنج مورد سرقت اعتراف کرده‌اند.
به گزارش «هاتف‌خبر» سرهنگ علیرضا حدادی در توضیح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی و مساجد در شهرستان‌ رشت و پیگیری موضوع به وسیله‌ی پلیس کارآگاهان اداره‌ی مبارزه با سرقت پس از بررسیهای علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار به جا مانده در صحنه‌های جرم، هویت دو سارق این پرونده‌ها را شناسایی کردند.


رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی و برنامه‌ریزی لازم، افراد مورد نظر دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل گردیدند، بیان کرد: این افراد در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت از اماکن دولتی و مساجد اعتراف کردند.
این مقام انتظامی در پایان گفت: سارقان ۳۱ و ۳۵ ساله بوده‌اند که پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.