کد خبر : 48539
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

هیچ جای غزه امن نیست!

هیچ جای غزه امن نیست!

هاتف‌خبر – سازمان ملل متحد اعلام کرد: هم‌اکنون هیچ کجای غزه امن‌ نیست. به گزارش “هاتف‌خبر” هماهنگ‌کننده‌ی سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه هشدار داد که با ادامه‌ی حملات هوایی اسرائیل به غزه هیچ کجای این شهر امن نیست. لین هستینگز همچنین گفته است که درخواستهای ارتش اسرائیل برای تخلیه‌ی مناطقی که قصد حمله به

هاتف‌خبر – سازمان ملل متحد اعلام کرد: هم‌اکنون هیچ کجای غزه امن‌ نیست.
به گزارش “هاتف‌خبر” هماهنگ‌کننده‌ی سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه هشدار داد که با ادامه‌ی حملات هوایی اسرائیل به غزه هیچ کجای این شهر امن نیست.
لین هستینگز همچنین گفته است که درخواستهای ارتش اسرائیل برای تخلیه‌ی مناطقی که قصد حمله به آن را داشت، برای بسیاری از مردم “تفاوتی” نداشته چون که هیچ مکانی در غزه امن نیست.
به گفته‌ی هستینگز ارتش اسرائیل بارها از مردم غزه خواسته است به یک منطقه‌ی امن در جنوب نوار غزه بروند اما این درخواستها برای افرادی که نمی‌توانستند خانه‌های خود را ترک کنند یا نمی‌دانستند کجا باید بروند، تفاوتی نداشته است.
اسرائيل می‌گوید که صبح امروز پنجشنبه در شمال غزه دست به عملیات زمینی “محدود” زده است.
این عملیات بخشی از “آمادگی برای مرحله‌ی بعدی جنگ” عنوان‌گردیده و گفته شده است که در آن به زیرساختهای حماس و مقرهای پرتاب موشک ضد تانک ضربه وارد آمده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.