کد خبر : 48394
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

دانشکده‌ی “مدیریت و اقتصاد” دانشگاه گیلان راه‌اندازی شد

دانشکده‌ی “مدیریت و اقتصاد” دانشگاه گیلان راه‌اندازی شد
رئیس دانشگاه گیلان این هفته از راه‌اندازی یک دانشکده‌ی جدید در این دانشگاه خبر داد.

هاتف‌خبر – رئیس دانشگاه گیلان از راه‌اندازی دانشکده‌ی مدیریت و اقتصاد خبر داد.
به گزارش “هاتف‌خبر” دکتر فرید نجفی در این باره گفت: دانشکده‌ی مدیریت و اقتصاد به صورت دانشکده‌یی مستقل فعالیتهای آموزشی و پژوهشی خود را ادامه می‌دهد که تا پیش از این گروه‌های مدیریت و اقتصاد و حسابداری در قالب گروه‌های دانشکده‌ی ادبیات و علوم انسانی به فعالیت مشغول بودند.
وی با بیان اینکه گروه مدیریت دانشگاه گیلان یکی از قدیمیترین گروه‌های آموزشی این دانشگاه است، یادآور شد: این گروه در سال 1368 فعالیت خود را شروع کرده و هم‌اکنون با 19 عضو هیات علمی در مقاطع مختلف؛ کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به جذب دانشجو می‌نماید. همچنین این دپارتمان دوره‌هایی را در زمینه‌ها و عناوین مختلف همچون مدیریت استراتژیک، امور مالی، بازاریابی و مدیریت تولید و عملیات به متقاضیان ارائه می‌دهد. این مقام‌مسوول همچنین گفت: گروه اقتصاد و حسابداری از سال 1398 از گروه مدیریت انشعاب یافته و هم‌اکنون در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو جذب می­‌نماید و بیش از یکهزار دانشجو در دوره‌های این دپارتمان مشغول به تحصیل هستند. علاوه بر این، دانشجویان بین‌المللی در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در این دانشکده پذیرفته می‌شوند.


وی گفت: این دانشکده در مقطع کارشناسی دارای رشته‌های(مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، علوم اقتصادی،حسابداری)، در مقطع کارشناسی ارشد(مدیریت تولید و عملیات، مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، حسابداری، اقتصاد نظری) و در مقطع دکتری(مدیریت صنعتی- مدیریت تولید و عملیات، مدیریت بازرگانی – مدیریت سیاست‌گذاری بازرگانی) است.
دکتر نجفی برنامه­‌ریزی برای راه‌­اندازی مقطع کارشناسی مدیریت مالی، برنامه‌­ریزی برای راه‌­اندازی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت مالی، برنامه­‌ریزی برای راه‌اندازی مقطع دکتری مدیریت صنعتی – استراتژی صنعتی، برنامه ‌ریزی برای راه‌اندازی مقطع دکتری مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی از برنامه‌های آینده این دانشکده عنوان کرد.
رئیس دانشگاه گیلان در ادامه تصریح کرد: با توجه به نیاز جامعه به تخصصهای بین رشته‌یی در زمین‌های مختلف مدیریتی و اقتصادی، گرایشهای بین رشته‌یی همچون اقتصاد دریا، مدیریت پسماند و … در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.