کد خبر : 48303
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

شهرداری رشت میزبان یک اجلاس کشوری شد

شهرداری رشت میزبان یک اجلاس کشوری شد
اجلاس کمیته‌ی اجلاس مدیران سرمایه‌ی انسانی کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری رشت برگزار شد.

هاتف‌خبر – به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های «تحول اداری شهرداریها» اجلاس کمیته‌ی مدیران سرمایه‌ی انسانی کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری رشت برگزار شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» اجلاس کمیته‌ی مدیران سرمایه‌ی انسانی شهرداریهای کلانشهرهای کشور که در راستای بررسی و ارائه‌ی راهکارهای تحول اداری در شهرداریها برگزار می‌شود، به میزبانی شهرداری رشت برگزار گردید.
در این باره مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت گزارش داد که اجلاس کمیته‌ی مدیران سرمایه‌ی انسانی کلانشهرهای کشور روز شنبه پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیران برنامه‌ریزی و توسعه‌ی سرمایه‌ی انسانی شهرداریهای اصفهان، اراک، تهران، قم، کرج، شیراز، تبریز، اهواز، قزوین، کرمان و همدان و همچنین رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رشت به میزبانی شهرداری رشت برگزار شد.
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه‌ی سرمایه‌ی انسانی شهرداری رشت در این اجلاس با اشاره به تدوین «طرح تحول اداری» در راستای ارزش‌سالاری در شهرداریها اظهار کرد: این طرح از نواحی مختلف شهرداری آغاز می‌شود.


علیرضا قانع تعامل شورای اسلامی شهر با شهرداری را در راستای اجرای دقیق طرحهای مرتبط با سرمایه‌ی انسانی را بسیار مهم و پراهمیت عنوان کرد و افزود: وجود وحدت روش در شهرداریها در اجرای برنامه‌ها اثرگذار است.
گفتنی است بررسی و ارائه‌ی راهکارهای مختلف در نوع قراردادها و ترمیم حقوق کارکنان شهرداریها طبق ضوابط و مقرارت موجود از دیگر موضوعات مورد توجه در اجلاس کمیته‌ی مدیران سرمایه‌ی انسانی شهرداریهای کلانشهرهای کشور بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.