کد خبر : 48104
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

حالا که همه چیز اوکی هست، فکری برای اینترنت ما بکنید!

حالا که همه چیز اوکی هست، فکری برای اینترنت ما بکنید!
هاتف‌خبر - به عنوان‌خبرنگار یک پیشنهاد کوچولو برای آقای وزیر ارتباطات دارم.

هاتف‌خبر – به عنوان‌خبرنگار یک پیشنهاد کوچولو برای آقای وزیر ارتباطات دارم.

به گزارش “هاتف‌خبر” ایمان حقگو خبرنگار ما می‌گوید ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه‌ی امروز شنبه ۲۵ شهریور ماه ۲۴۰۲  “ایرنا” پیامک زیر را برایم فرستاد:

گزارش میدانی خبرنگار ایرنا از اوضاع آرام شهر سقز: در حالیکه طبق فراخوان رسانه‌های ضدانقلاب، قرار بود امروز همزمان با برگزاری سالگرد مهسا امینی در این شهر تجمع برگزار شود اما این فراخوان با هوشیاری مردم ناکام ماند/حضور عادی شهروندان و مسافران در سطح شهر و فضاهای سبز/گزارش تصویری خبرنگار ایرنا از اوضاع عادی شهر سقز را در لینک زیر ببینید.

https://irna.ir/xjNsBw

خبرنگار ما می‌گوید که دقیقاً از همان لحظه‌ی اول رسیدن این پیامک روی لینک کلیک کرده اما به هیچوجه سایت “ایرنا” بالا نمی‌آمد، به دنبال آن برای بررسی موضوع دیگر خبرگزاریهای رسمی را مرور کرده است اما آنها هم قابل دسترسی نبودند.

وی می‌گوید بالطبع دسترسی به سایت ما هم مقدور نبود تا اینکه تصمیم گرفته این‌ پیشنهاد کوچک را به وزیر ارتباطات بدهد.

ایمان حقگو می‌افزاید: آقای وزیر ارتباطات حالا که از نظر خبرگزاری رسمی دولت همه چیز “اوکی” هست آیا بهتر نیست فکری به حال وضعیت نامناسب اینترنت بکنید؟

اینروزها مساله‌ی اینترنت درد مشترک همه‌ی افراد جامعه هست. شما که خود را خدمتگزار مردم می‌دانید نباید حق‌الناس را نادیده بگیرید.

حالا سرعت اینترنت به کنار، کارکرد آن هم دارد زیر سوال می‌رود. چون حتی همین خبرگزاریها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی داخلی هم در بسیاری مواقع قابل مشاهده و دریافت نیستند.

باید حتماً فیلترشکن نصب شود تا همین رسانه‌های داخلی و رسمی کشور به زحمت دیده شوند.

او می‌افراید: دقیقاً هنگامی که اینترنت یک مقدار بهتر شد و توانسته است لینک “ایرنا” را باز کند ساعت ۱۴.۴۰ دقیقه بوده، یعنی دقیقاً ۲۵ دقیقه طول کشید تا دسترسی به خبرگزاری رسمی دولت صورت پذیرد.

حالا بهتر نیست هنگامی که همه‌چیز در روال عادی هست، فکری به حال اینترنت مردم هم بکنید. بسیاریها از این راه دارند کار و کاسبی می‌کنند، بسیاری دارند پژوهش می‌کنند و ما خبرنگاران هم…

حالا ما خبرنگاران در چین شرایطی یک خاکی روی سر خودمان می‌ریزیم! فکری به حال دیگران بکنید…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.