هاتفخبر – شرکت مخابرات ایران از مشترکان خود عذرخواهی کرد و تاکید نمود خدمات آنها برقرار میشود.
به گزارش ‘هاتفخبر” مدتی است که دائماً در سیستم مخابراتی و ارتباطی شهروندان مشکلات اساسی به وجود میآید و آنها را دچار گرفتاری و سردرگمی میکند.
این مشکلات معمولاً به توسعهی شبکهی مخابراتی و یا دزدی سیمها و تجهیزات مخابرات نسبت داده میشود و در چنین شرایطی شهروندان هم نمیتوانند کاری موثر برای رفع مشکل انجام دهند چون یک کار تخصصی و حرفهیی است و خود شرکت مخابرات باید آنرا به سرانجام برساند.
از سویی دیگر گاهی این اختلالات درون استانی است و گاهی کشوری اما به هر حال استفاده از تلفن همراه و شبکهی اینترنت را با مشکل مواجه میکند و در بسیاری مواقع کار مردم را نیز مختل میسازد.
تصور کنید دانشجویی که پشت لپتاپ یا کامپیوتر شخصی خود نشسته و میخواهد کارهای روتین خود را انجام دهد، هنگامی که در کار با اینترنت متوجه میشود که حتی شبکههای اطلاعرسانی داخلی و خبرگزاریهای رسمی همچون ایرنا، ایسنا و… هم باز نمیشوند، حالا این دانشجو چه کار باید انجام دهد.
یا آن خبرنگار رسانههای گروهی را تصور کنید که باید برای رسانهی خود خبر و گزارش تهیه کند، او چگونه باید با اختلالات شبکهی مخابراتی کنار بیاید و این خبر را به موقع به دست سردبیر یا مدیران رسانهی خود برساند.
هر چند عذرخواهی و فرهنگ پوزش طلبیدن از مخاطبان خوب است اما باید این عذرخواهی با اقدامات عملی همراه باشد، چنین چیزی قابل تصور نیست که تنها یک عذرخواهی ساده از طرف شهروندانی که مشترک شرکت مخابرات هستند و دائماً با پدیدهی اختلالات روبهرو میشوند، پذیرفته گردد.
پیامک زیر صبح امروز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ برای بسیاری از شهرندان به وسیلهی شرکت مخابرات ایران ارسال شده است، اما هنوز سرعت اینترنت به گونهیی است که کار چند دقیقهیی را باید چند ساعت وقت گذاشت.
گویا باید به این اختلالات همیشگی عادت کرد!
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.