کد خبر : 47673
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

۴۵ پروژه‌ی گاز گیلان به بهره‌برداری رسید

۴۵ پروژه‌ی گاز گیلان به بهره‌برداری رسید
هاتف‌خبر – آیین افتتاح طرح گازرسانی به 15 روستای کوهستانی، 27 واحد صنعتی و پروژه‌ی توسعه‌ی ظرفیت سه ایستگاه تقلیل فشار گاز با حضور استاندار گیلان و مدیر عامل شرکت گاز استان برگزار شد.

هاتف‌خبر – آیین افتتاح طرح گازرسانی به 15 روستای کوهستانی، 27 واحد صنعتی و پروژه‌ی توسعه‌ی ظرفیت سه ایستگاه تقلیل فشار گاز با حضور استاندار گیلان و مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان و شماری از مدیران استانی و شهرستانی به طور همزمان در تالش برگزار شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان صبح روز دوشنبه ششم شهریور ماه 1402 اسدالله عباسی استاندار گیلان در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های «هفته‌ی دولت» در شهرستان تالش حضور یافت و با تأکید بر رسیدگی هرچه سریعتر مطالبات مردم اظهار کرد: از رسیدن گاز به این روستاهای سخت‌گذر و کوهستانی بسیار خرسندم و رسیدن گاز به این روستاها از بهترین لحظات عمر کاری من به حساب می‌آید.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان هم گفت: در مجموع روستاهای برخوردار از گاز در استان به دو هزار و 136 روستا رسیده است.
عیسی جمال نیکویی با بیان اینکه برای گازرسانی به این روستاها بیش از 157 میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با تحقق این پروژه‌ها، میزان بهره‌مندی گاز خانوارهای روستایی استان به 97.1 درصد افزایش یافته است.

وی همچنین از گازرسانی به 27 واحد صنعتی در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: میزان جایگزینی سوخت این صنایع 13 هزار و 220 مترمکعب بر ساعت است و برای گازرسانی به آنها بیش از 32 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان در باره‌ی پروژه‌ی توسعه‌ی ظرفیت ایستگاه‌های گازرسانی استان نیز تاکید کرد: در «هفته‌ی دولت» امسال طرح افزایش ظرفیت دو ایستگاه تقلیل فشار گاز در شهر رشت و یک ایستگاه در شهر لاهیجان جمعاً با هزینه‌یی افزون بر 63 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.
جمال نیکویی در بخشی دیگر درباره‌ی پروژه‌های در دست اجرای این شرکت نیزگفت: با مساعدت مدیران شرکت ملی گاز، مجوزهای عملیات گازرسانی به 152 روستا در شهرستانهای رودسر، تالش، املش، سیاهکل و رودبار دریافت شده و هم‌اکنون در دست اجرا است.
در پایان این برنامه مشعل گازرسانی به 42 طرح گازرسانی در استان گیلان به وسیله‌ی اسدالله عباسی برافروخته شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.