کد خبر : 47500
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

از ظرفیت نخبگان گیلان در توسعه‌ی شهر رشت بهره برده می‌شود

از ظرفیت نخبگان گیلان در توسعه‌ی شهر رشت بهره برده می‌شود

هاتف‌خبر – با هدف توسعه‌ی همکاریهای مشترک و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه‌ی شهری، تفاهمنامه‌ی همکاریهای مشترک سه جانبه بین شورای اسلامی شهر رشت، بنیاد نخبگان استان گیلان و شهرداری رشت منعقد شد. به گزارش «هاتف‌خبر» رئیس بنیاد نخبکان استان گیلان در توضیح این خبر گفت: با هدف استفاده از ظرفیت نخبگان و استعدادهای

هاتف‌خبر – با هدف توسعه‌ی همکاریهای مشترک و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه‌ی شهری، تفاهمنامه‌ی همکاریهای مشترک سه جانبه بین شورای اسلامی شهر رشت، بنیاد نخبگان استان گیلان و شهرداری رشت منعقد شد.

به گزارش «هاتف‌خبر» رئیس بنیاد نخبکان استان گیلان در توضیح این خبر گفت: با هدف استفاده از ظرفیت نخبگان و استعدادهای برتر استان در حل مسائل و مشکلات شهری و همچنین بررسی امکان به کارگیری نخبگان استان در فعالیتهای مرتبط با توسعه‌ی شهری و نیز پیرو برگزاری جلسات پیشین دکتر فرهاد شیرینی با رئیس شورای اسلامی شهر رشت و روسای  کمیسیونهای تخصصی این شورا، یک تفاهمنامه‌ی همکاری به امضا رسید.


بر پایه‌ی توافق به عمل آمده‌ی طرفین، تفاهمنامه‌ی همکاریهای مشترک سه جانبه بین شورای اسلامی شهر رشت، بنیاد نخبگان استان گیلان و شهرداری رشت منعقد شده است.

در این تفاهمنامه علاوه بر استفاده از ظرفیتها و طرحهای بنیاد نخبگان استان برای حل معضلات و مشکلات مربوط به شهر رشت، بهره‌مندی از امکانات شهری برای اطلاع‌رسانی و توسعه‌ی فرهنگ نخبگانی نیز تاکید شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.