کد خبر : 47227
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

چگونگی درآمد مناطق پنجگانه‌ی رشت بررسی شد

چگونگی درآمد مناطق پنجگانه‌ی رشت بررسی شد

هاتف‌خبر نشست شورای مدیران مناطق پنجگانه‌ی شهرداری رشت با دستور کار بررسی مباحث درآمدی و روند اجرای پروژه‌های عمرانی با حضور شهردار رشت و مدیران این مناطق برگزار شد. به گزارش «هاتف‌خبر» از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، در این نشست که صبح روز سه‌شنبه ۲۴ امرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور

هاتف‌خبر نشست شورای مدیران مناطق پنجگانه‌ی شهرداری رشت با دستور کار بررسی مباحث درآمدی و روند اجرای پروژه‌های عمرانی با حضور شهردار رشت و مدیران این مناطق برگزار شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، در این نشست که صبح روز سه‌شنبه ۲۴ امرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور رحیم شوقی، مدیران مناطق پنجگانه‌ی شهرداری رشت و برخی از مدیران شهری در منطقه‌ی سه برگزار شد، به بحث و بررسی در زمینه‌ی چگونگی افزایش درآمد مناطق پنجگانه گذشت.
بررسی مباحث درآمدی، رصد و تعیین تکلیف آرای کمیسیون ماده‌ی ۱۰۰، دعوت از مودیان، میزان صدور پروانه‌های ساخت از ابتدای امسال تاکنون، تسریع در روند برگزاری مناقصه‌ی پروژه‌‍‌های آسفالت، بررسی اراضی نسقی، میزان تحقق بودجه به تفکیک مناطق و پیگیری پرونده‌های مرتبط با وصول مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی از مواردی بود که در دستور کار این جلسه قرار داشت.


شهردار رشت در این نشست با تاکید بر اینکه عملکرد هر یک از مناطق در زمینه‌ی تحقق بودجه و وصولیها سنجش می‌شود، گفت: از همه‌ی مدیران مناطق پنجگانه‌ی شهر رشت انتظار دارم با استفاده از فرصت باقیمانده نسبت به تحقق بودجه‌ی خود اقدام کنند تا بتوانیم با استفاده از این درآمدها و با اجرای انواع پروژه‌ها کمبودها را کاهش داده و سطح خدمات‌رسانی به شهروندان را ارتقا دهیم.
شایان گفتن است مدیران مناطق هم در این نشست گزارشی از عملکرد خود در زمینه‌‌های مرتبط با دستور جلسه ارائه کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.