کد خبر : 47190
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

به جان بوجاق آتش انداختند/ آتش‌افروز به مراجع قضایی معرفی شد

به جان بوجاق آتش انداختند/ آتش‌افروز به مراجع قضایی معرفی شد

هاتف‌خبر – آتش‌سوزی در «پارک ملی بوجاق» مهار شد و آتش‌افروز دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شد. به گزارش «هاتف‌خبر» رئیس اداره‌ی پارک ملی بوجاق در این باره گفت: آتش‌سوزی عصر روز یکشنبه ۲۲ امرداد ماه ۱۴۰۲ در بیش از دو هزار مترمربع از «پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر» رخ داد و در

هاتف‌خبر – آتش‌سوزی در «پارک ملی بوجاق» مهار شد و آتش‌افروز دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» رئیس اداره‌ی پارک ملی بوجاق در این باره گفت: آتش‌سوزی عصر روز یکشنبه ۲۲ امرداد ماه ۱۴۰۲ در بیش از دو هزار مترمربع از «پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر» رخ داد و در زمانی کوتاهی به طور کامل مهار شد و همچنین شخص آتش‌افروز پس از شناسایی، دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی گردید.
روابط عمومی و امور رسانه‌ی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان حاکی است که رئیس اداره‌ی پارک ملی بوجاق در این باره گفته است: مقارن ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۲۲ امرداد ماه ۱۴۰۲ در پی وقوع آتش‌سوزی در پارک ملی بوجاق، ماموران یگان حفاظت محیط زیست این پارک ملی بلافاصله در محل حاضر شدند و عملیات خاموش کردن آتش را شروع نموده و پس حدود سه ساعت شعله‌های آتش به طور کامل مهار و خنک‌سازی شد.


احسان باقری‌پور گفت: در این عملیات که در کنار محیطبانان، چند تن از نیروهای مردمی و ماموران آتش‌نشانی هم حضور داشتند، بیش از دو هزار مترمربع از زمینهای «پارک‌ ملی بوجاق» طعمه‌ی آتش شد.
وی افزود : عملیات خاموش کردن آتش با استفاده از ادوات موجود در اداره‌ی «پارک ملی بوجاق» در ابتدا آغاز شد و با توجه به شدت آتش‌سوزی و احتمال گسترش آن به نواحی دیگر با هماهنگی انجام شده و با حضور به موقع و موثر رئیس و پرسنل آتش‌نشانی و همراهی مسوولان محلی و اهالی منطقه آتش ‌وزی به صورت کامل مهار گردید.
احسان باقری پور در پایان افزود: این آتش‌سوزی عمدی و به وسیله‌ی مردی ۴۷ ساله رخ داد، که این شخص پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.