کد خبر : 47125
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۰۴

مجتمع تخصصی و فوق‌تخصصی با اعتباری بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود

مجتمع تخصصی و فوق‌تخصصی با اعتباری بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود

هاتف‌خبر – مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گیلان در آیین کلنگ‌زنی «طرح توسعه‌ی بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت» گفت: ساخت مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق‌تخصصی گام اول برای ارتقای این بیمارستان از ۲۰۰ تخت به ۳۰۰ تختخواب است. به گزارش «هاتف‌خبر» دکتر حسین ابراهیمی سپس ادامه داد: برای ساخت فضای فیزیکی این مجتمع تخصصی و فوق‌تخصصی

هاتف‌خبر – مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گیلان در آیین کلنگ‌زنی «طرح توسعه‌ی بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت» گفت: ساخت مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق‌تخصصی گام اول برای ارتقای این بیمارستان از ۲۰۰ تخت به ۳۰۰ تختخواب است.
به گزارش «هاتف‌خبر» دکتر حسین ابراهیمی سپس ادامه داد: برای ساخت فضای فیزیکی این مجتمع تخصصی و فوق‌تخصصی اعتباری افزون بر ۱۲۵ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اهمیت تقویت زیرساختهای درمان استان بیان کرد: این مجتمع درمانگاهی شامل تمام رشته‌های تخصصی و فوق‌تخصصی پزشکی، کلینیک سالمندی، کلینیک دیابت، دندانپزشکی، واحدهای پاراکلینیکی، آزمایشگاهی و… خواهد بود که امیدواریم هرچه زودتر با ساخت و راه‌اندازی این پروژه مردم استان از خدمات آن بهره‌مند شوند.


گفتنی است کلنگ یکی از بخشهای ضروری استان گیلان آنژیوگرافی، جراحی قلب و اورژانس جدید برای ارائه‌ی خدمات بیشتر به بیمه‌شدگان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زمین زده شده است.
شایان گفتم است «طرح توسعه‌ی بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت» در زمینی به وسعت پنجهزار مترمربع اجرا می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.