کد خبر : 46864
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۲

مدیر عامل توزیع برق گیلان امیدوار است بدون خاموشی نوبتی در استان تابستان سپری شود

مدیر عامل توزیع برق گیلان امیدوار است بدون خاموشی نوبتی در استان تابستان سپری شود

هاتف‌خبر – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با قدردانی از همراهی گیلانیان از مصرف بیش از 2536 ﻣﯿﻠﯿﻮن کیلووات ﺳﺎﻋﺖ برق در استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد. به گزارش «هاتف‌خبر» محمدتقی مهدیزاده خاطر نشان کرد: مشترکان شرکت توزیع برق گیلان نزدیک به یک میلیون و 612 هزار هستند که از این

هاتف‌خبر – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با قدردانی از همراهی گیلانیان از مصرف بیش از 2536 ﻣﯿﻠﯿﻮن کیلووات ﺳﺎﻋﺖ برق در استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
به گزارش «هاتف‌خبر» محمدتقی مهدیزاده خاطر نشان کرد: مشترکان شرکت توزیع برق گیلان نزدیک به یک میلیون و 612 هزار هستند که از این تعداد 78 درصد آنها مشترکین خانگی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان سپس گفت: حداکثر نیاز مصرف برق استان، 18 تیر امسال در ساعت 13:25 با دمای محسوس 41 درجه به میزان 2003.1 مگاوات به وقوع پیوست که رکورد نیاز مصرف گیلان از ابتدای سال 1402 تا کنون بوده است.
وی تاکید کرد: پیک یا اوج مصرف برق استان گیلان نیز از ابتدای سال تاکنون 1898.6 مگاوات بوده که شایان گفتن است با همکاری مشترکان برق و انجام اقداماتی همچون همکاری با صنایع، کاهش از راه دور مصرف ادارات و… موفق شده‌ایم هیچگونه خاموشی نوبتی برای مشترکان اعمال نشود.


مهدیزاده افزود: پیک مصرف کل کشور نیز برابر با 72485 مگاوات در تاریخ 19 تیر ماه ۱۴۰۲ به وقوع پیوست که رکورد تاریخی در صنعت برق محسوب می‌شود.
وی تاکید کرد: در برخی مناطق استان گیلان ممکن خاموشیهای موقتی رخ دهد که دلایل آن می‌تواند به سرقت سیم و تجهیزات برقی، اتصال و حوادث ناشی از افزایش بار مصرف، انجام پروژه‌ها و تعمیرات روی خطوط، فرسودگی تجهیزات و… باشد اما هیچگونه ارتباطی با خاموشیهای نوبتی ندارند و مشترکین گرامی می‌توانند اینگونه موارد را از طریق شماره‌ی 121 یا اپلیکیشن «برق من» به این شرکت اعلام کنند.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان از همراهی مردم با این شرکت قدردانی کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که در مرداد امسال نیز موجهای شدید گرما کشور و استان را فرا بگیرد و امیدواریم با کمک مشترکان در تعرفه‌های مختلف بتوانیم ضمن تامین آسایش و رفاه همگان در زمینه‌ی انرژی مهم و حیاتی برق، همانند سال گذشته با عبور از تابستان بدون خاموشی نوبتی، تجربه‌ی گرانبها در تقویم صنعت برق استان گیلان به ثبت برسانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.