کد خبر : 46852
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

«نمایشگاه صنایع دستی و غذایی» در اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست گیلان برگزار شد

«نمایشگاه صنایع دستی و غذایی» در اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست گیلان برگزار شد

هاتف‌خبر – رئیس اداره‌ی آموزش و مشارکتهای مردمی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان از برپایی «نمایشگاه صنایع دستی و محصولات غذایی» در این اداره‌ی کل خبر داد. به گزارش «هاتف‌خبر» الهه کلانتری گفت: «نمایشگاه صنایع دستی و غذایی» با همکاری «جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست استان گیلان» در اداره‌ی کل حفاظت

هاتف‌خبر – رئیس اداره‌ی آموزش و مشارکتهای مردمی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان از برپایی «نمایشگاه صنایع دستی و محصولات غذایی» در این اداره‌ی کل خبر داد.
به گزارش «هاتف‌خبر» الهه کلانتری گفت: «نمایشگاه صنایع دستی و غذایی» با همکاری «جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست استان گیلان» در اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان در رشت برگزار شده است.
روابط عمومی و امور رسانه‌ی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان اعلام کرد که دکتر الهه کلانتری اظهار داشته: این نمایشگاه به همت و تلاش یکی از سازمانهای مردم نهاد استان گیلان (جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست) و با همکاری اداره‌ی آموزش مشارکتهای مردمی این اداره‌ی کل برگزار شده است.


وی افزود: نمایشگاه یاد شده روزهای یکشنبه و دوشنبه هشتم و نهم مرداد ماه ۱۴۰۲ در طبقه‌ی همکف ساختمان اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان واقع در سه راه رسالت جنب صدا و سیمای مرکز گیلان برگزار شد که مورد توجه همکاران و شهروندان و فعالان محیط زیست قرار گرفت.
رئیس اداره‌ی آموزش و مشارکتهای مردمی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان در پایان خاطر نشان کرد: در آینده نیز برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در دستور کار و برنامه‌ی این اداره‌ی کل قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.