کد خبر : 46822
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

پلتفرم عرضه‌ی آنلاین کتاب «طاقچه» از دسترس خارج شد

پلتفرم عرضه‌ی آنلاین کتاب «طاقچه» از دسترس خارج شد

هاتف‌خبر – وبسایت عرضه‌ی آنلاین کتاب «طاقچه» پس از اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر نداشتن مجوز فعالیت آن از دسترس خارج شده است. به گزارش «هاتف‌خبر» در این زمینه «خبرگزاری تسنیم» نوشت:‌ به دنبال اطلاعیه‌ی مرکز توسعه‌ی فرهنگ و هنر در فضای مجازی مبنی بر ممانعت از فعالیت پلتفرم عرضه‌ی آنلاین کتاب

هاتف‌خبر – وبسایت عرضه‌ی آنلاین کتاب «طاقچه» پس از اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر نداشتن مجوز فعالیت آن از دسترس خارج شده است.
به گزارش «هاتف‌خبر» در این زمینه «خبرگزاری تسنیم» نوشت:‌ به دنبال اطلاعیه‌ی مرکز توسعه‌ی فرهنگ و هنر در فضای مجازی مبنی بر ممانعت از فعالیت پلتفرم عرضه‌ی آنلاین کتاب «طاقچه» به دلیل اینکه تاکنون اقدام به دریافت مجوزهای قانونی از مرکز توسعه‌ی فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نکرده است، سایت «طاقچه» از دسترس خارج شده است.
به نوشته‌ی این خبرگزاری پیگیریهای «خبرنگار تسنیم» حاکی است که سکوی «طاقچه» مجوز فعالیت خود از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به مدت ششماه مهلت داشته است،‌ را مدتهاست تمدید نکرده بود. این در حالی است که پیرو ماده‌ی 2 قانون نحوه‌ی مجازات اشخاص که در امور سمعی و بصری فعالیت غیرمجاز دارند، همه‌ی سکوهای ارائه‌دهنده‌ی محتواهای فرهنگی مکلف به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

گفتنی است روز گذشته اعلام شده بود که در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی در زمینه‌ی رعایت نکردن حجاب زنان کارمند «شرکت طاقچه» در محیط کار، به همین دلیل برای آنها پرونده‌ی قضایی تشکیل شده است.

شایان گفتن است  با خارج شدن پلتفرم خرید آنلاین کتاب صوتی و الکترونیکی «طاقچه» میلیونها کاربر از  دسترسی به کتابهای خود محروم شدند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.