کد خبر : 46813
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

شکایات مشترکان همراه اول «گیلان» بررسی شد

شکایات مشترکان همراه اول «گیلان» بررسی شد

هاتف‌خبر – دومین نشست کمیته‌ی عالی حفاظت از حقوق مصرف‌کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده‌ی مشترکان «همراه اول» در سامانه‌ی ۱۹۵ برگزار شد. به گزارش «هاتف‌خبر» از کارآفرین‌نیوز این نشست در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور رسیدگی و تعیین تکلیف ۱۷ شکایت ثبت شده‌ی مشترکان همراه اول، در استانهای

هاتف‌خبر – دومین نشست کمیته‌ی عالی حفاظت از حقوق مصرف‌کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده‌ی مشترکان «همراه اول» در سامانه‌ی ۱۹۵ برگزار شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از کارآفرین‌نیوز این نشست در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور رسیدگی و تعیین تکلیف ۱۷ شکایت ثبت شده‌ی مشترکان همراه اول، در استانهای گیلان، بوشهر، زنجان، لرستان، قم، فارس، خوزستان، قزوین و خراسان رضوی که تاکنون در فرآیند تعیین شده به نتیجه نرسیده بود، برگزار شد.
گفته شده که عدم آنتن‌دهی شبکه‌ی موبایل، دریافت پیامکهای تبلیغاتی، قطعی سیمکارت بدون اطلاع‌رسانی، تخلیه و سلب امتیاز سیمکارت موضوعات شکایات مطرح شده در این جلسه بوده است.

همچنین مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده‌ی رگولاتوری، نمایندگان روابط ‌عمومی وزارت ارتباطات ‌و فناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و همچنین نمایندگان شرکت همراه اول در این نشست حضور داشتند.
گفتنی اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ‌منظور رسیدگی به شکایات مشترکان در کشور، جلساتی را به ‌صورت دوره‌یی و منظم برگزار می‌کند و شکایات ثبت‌ شده‌ی مشترکان در سامانه‌ی ۱۹۵ که پس از سپری شدن فرآیند معمول به وسیله‌ی اپراتورها، بدون جواب باقی می‌‌ماند را بررسی و برای آنها تعیین تکلیف می‌کند.
در این نشست هم مشکل مربوط به هفت شکایت رفع شد و این شکایات مختومه اعلام شدند. همچنین برای ۱۰ شکایت باقیمانده نیز بر اساس توضیحات اپراتور به تناسب مشکل، مهلت تعیین گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.