کد خبر : 46766
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

شهردار رشت خواستار افزایش سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده شد

شهردار رشت خواستار افزایش سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده شد

هاتف‌خبر – در دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان با شهردار رشت، رحیم شوقی خواستار افزایش سهم شهرداری این شهر از مالیات بر ارزش افزوده شد. به گزارش «هاتف‌خبر» از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت،رضا برهانی‌نیا مدیرکل امورمالیاتی استان گیلان به همراه معاونان خود روز شنبه هفتم امرداد ماه ۱۴۰۲ با

هاتف‌خبر – در دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان با شهردار رشت، رحیم شوقی خواستار افزایش سهم شهرداری این شهر از مالیات بر ارزش افزوده شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت،رضا برهانی‌نیا مدیرکل امورمالیاتی استان گیلان به همراه معاونان خود روز شنبه هفتم امرداد ماه ۱۴۰۲ با رحیم شوقی شهردار رشت دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست شهردار رشت تاکید کرد: شهرداری رشت قصد دارد چندین پروژه‌ی کلان مقیاس را در قالب «پروژه‌های میثاق» شروع کند و مقدمات اجرای این کار اعم از اعلام فراخوان و انتخاب پیمانکار هم با حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر فراهم شده است.
رحیم شوقی گفتت: از آنجایی که شهرداری رشت درآمدها و بودجه‌ی خود را طبق برنامه‌ی تدوین شده در امور خدمات‌رسانی به شهروندان هزینه می‌کند، بنا بر این دیگر سازمانها و دستگاه‌ها همچون اداره‌ی کل امور مالیاتی استان هم می‌توانند در این مسیر یار و همراه مدیریت شهری باشند.


وی در توضیح این مطلب خاطر نشان کرد: افزایش سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده و مواردی از این دست می‌تواند در بهتر شدن فرآیند ارائه‌ی خدمات شهرداری به شهروندان نقشی اثرگذار و ویژه داشته باشد و از طرفی شهرداری هم به عنوان نهادی مردم‌محور در این مسیر از هیچ تلاش و کوشش مضایقه نکرده و نمی‌کند.
رضا برهانی‌نیا مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان هم در این نشست با تاکید بر اینکه این اداره‌ی کل برای کمک به شهرداری رشت با هدف توسعه و تعالی شهر آماده‌ی همکاری است، تصریح کرد: نگاه ما این است که هر قدر به نهاد شهرداری کمک شود سود چنین اقدامی به خود شهروندان خواهد رسید.
گفتنی است در این نشست شهردار رشت از مدیرکل و معاونان امور مالیاتی استان گیلان به دلیل همکاریهای مشترک و صفرکردن بدهی مالیاتی شهرداری با اهدای لوح سپاس، قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.