کد خبر : 46792
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

استاندار: در طرحهای سالمسازی دریای گیلان از ظرفیت شهرداران، دهیاران و مدیران استفاده شود

استاندار: در طرحهای سالمسازی دریای گیلان از ظرفیت شهرداران، دهیاران و مدیران استفاده شود

هاتف‌خبر – استاندار گیلان با بیان اینکه حضور و نقش شهرداران و مدیران استان در طرحهای سالمسازی دریا باید این طرحها بسیار مطلوبتر باشد. به گزارش “هاتف‌خبر” از روابط عمومی و امور رسانه‌ی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر روز شنبه هفتم امرداد ماه ۱۴۰۲ در نشست ستاد ساماندهی سواحل

هاتف‌خبر – استاندار گیلان با بیان اینکه حضور و نقش شهرداران و مدیران استان در طرحهای سالمسازی دریا باید این طرحها بسیار مطلوبتر باشد.

به گزارش “هاتف‌خبر” از روابط عمومی و امور رسانه‌ی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر روز شنبه هفتم امرداد ماه ۱۴۰۲ در نشست ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان همچنین اظهار کرد: در طرحهای سالمسازی دریا باید از ظرفیت شهرداران و دهیاران شهرستانهای ساحلی استان بیشتر استفاده شود.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل اخلاقی و اجتماعی در سواحل دریا اضافه کرد: در اجرای طرحهای سالمسازی دریا در گیلان، باید از تمام ظرفیت دستگاه‌ها استفاده شود ضمن اینکه دستگاه‌های مرتبط نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.
نماینده‌ی عالی دولت در استان گیلان سپس خاطر نشان کرد: در اجرای برنامه‌های مربوط به طرحهای سالمسازی دریا در استان، تقسیم کار باید متناسب با ماموریتهای تکلیفی باشد.
وی با بیان اینکه در ارتباط با ممنوعیت ورود شهروندان و گردشگران در مناطق خطرآفرین دریا، مسدودکردن و نصب تابلو اقدامی موثر است، اضافه کرد: بر پایی جشنواره‌های پرنشاط اجتماعی در طرحهای سالمسازی دریا نیز مورد توجه قرار بگیرد.


عباسی اظهار کرد: در هر طرح سالمسازی دریا در گیلان، می‌توان غرفه و بازارچه‌های صنایع دستی راه‌اندازی کرد و علاوه بر عرضه‌ی تولیدات صنایع دستی، محصولات جالیزی و تولیدات فرهنگی نیز عرضه شود.
نماینده‌ی عالی دولت در استان گیلان سپس بیان کرد: اقدامات انجام شده در اجرای طرحهای سالمسازی دریا در استان باید به صورت مقایسه‌یی با سالهای گذشته ارائه شود تا کارهای انجام شده برای هر چه بهتر برگزاری این طرحها مشخص گردد.
وی از فرمانداران شهرستانهای استان گیلان نیز خواست تا در طرحهای سالمسازی دریا در محدوده‌ی شهرستان خود بازدید کرده و نظارت لازم و کافی داشته باشند.
عباسی در پایان این نشست از دستگاه‌های مختلف استان گیلان اعم از جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی قدردانی کرد و با سپاس از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برای اجرای برنامه‌های حضوری گروه نمایش تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کشور در استان از مدیر این اداره‌ی کل خواست تا با کودکان و نوجوانان در مناطق روستایی نیز برنامه‌های متنوع و شاد برگزار نمایند.
گفتنی این نشست با حضور برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، برای فرمانداران شهرستانهای ساحلی نیز به صورت ارتباط تصویری برگزار شد.

همچنین رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی نظر خود را در باره‌ی برنامه‌های طرحهای سالمسازی دریا بیان کرد و برخی از اعضای ستاد ساماندهی سواحل گیلان نیز گزارش اقدامات اجرایی خود را ارائه کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.