کد خبر : 46729
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

مشکل وزارت ارشاد با ۴۰۰‌‌ نفر نه با ۴۰۰ هزار نفر هم حل نمی‌شود!

مشکل وزارت ارشاد با ۴۰۰‌‌ نفر نه با ۴۰۰ هزار نفر هم حل نمی‌شود!

هاتف‌خبر – محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا به اظهارات وزیر ارشاد اسلامی درباره‌ی ورود ۴۰۰ نیروی جوان حزب‌اللهی به این وزارتخانه واکنش نشان داد و نوشت: آقای وزیر! کار وزارت ارشاد با 400 نیروی حزب‌اللهی که نه، با 400 هزار تا هم حل نمی‌شود! به گزارش “هاتف‌خبر” وی همچنین نوشت: آقای وزیر! گفته‌اید «۴۰۰ نیروی

هاتف‌خبر – محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا به اظهارات وزیر ارشاد اسلامی درباره‌ی ورود ۴۰۰ نیروی جوان حزب‌اللهی به این وزارتخانه واکنش نشان داد و نوشت: آقای وزیر! کار وزارت ارشاد با 400 نیروی حزب‌اللهی که نه، با 400 هزار تا هم حل نمی‌شود!

به گزارش “هاتف‌خبر” وی همچنین نوشت: آقای وزیر! گفته‌اید «۴۰۰ نیروی جوان حزب‌الله تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.» احسنت به شما و مدیریت انقلابی‌تان.

لابد از اول پاییز وزارت ارشاد چنان تحولی پیدا خواهد کرد که در تاریخ این سرزمین خواهند نوشت. اما جسارتاً فکر نمی‌کنید آن 400 نفر اگر آدم‌های باهوشی باشند، می‌آیند تا خود شما را هم جارو کنند؟ چه دلیلی دارد آن‌ها وزارتخانه را متحول کنند و پزش را شما بدهید؟ آقای وزیر! کار وزارت ارشاد با 400 نیروی حزب‌اللهی که نه، با 400 هزار تا هم حل نمی‌شود.

مشکل خود شمایید. صادقانه در دو سطر، استعفایتان را به رئیس جمهوری بنویسید و تشریف ببرید.
منبع: بهارنیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.