کد خبر : 46268
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

در طراحی المانهای شهری نوآوری شود

در طراحی المانهای شهری نوآوری شود

هاتف‌خبر – در نشست شورای سازمانهای تابعه‌ی شهرداری رشت که به رحیم شوقی برگزار شد، شهردار رشت بر لزوم نوآوری و خلاقیت در طراحی و جانمایی المانها و همچنین تشکیل یک کارگروه با حضور ارگانهای مختلف برای سیاهپوش نمودن شهر در ماه‌های عزاداری محرم و صفر تاکید کرد. به گزارش «هاتف‌خبر» نشست مشترک سازمانهای تابعه‌ی

هاتف‌خبر – در نشست شورای سازمانهای تابعه‌ی شهرداری رشت که به رحیم شوقی برگزار شد، شهردار رشت بر لزوم نوآوری و خلاقیت در طراحی و جانمایی المانها و همچنین تشکیل یک کارگروه با حضور ارگانهای مختلف برای سیاهپوش نمودن شهر در ماه‌های عزاداری محرم و صفر تاکید کرد.
به گزارش «هاتف‌خبر» نشست مشترک سازمانهای تابعه‌ی شهرداری به ریاست رحیم شوقی برگزار شد و شهردار رشت دستورات لازم را برای انجام اقدامات اثربخش طبق مأموریت هر یک از معاونتها و سازمانهای ذی‌ربط صادر کرد.
به گزارش واحد خبـر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت این نشست مشترک با حضور روسای سازمانهای تابعه‌ی شهرداری روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
در این نشست در باره‌ی مباحثی همچون طراحی المانهای ورودی شهر با اولویت مسیر جاده‌ی تهران، بازپیرایی و کاشت گونه‌های خاص و مرغوب در ارتباط با فعالیت سازمان فضای سبز، تدوین برنامه‌یی برای میدانها، بلوارها و بافتهای تاریخی شهر، اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با پیاده‌راه فرهنگی رشت تا پایان امسال و همچنین تعیین تکلیف مجموعه‌ی رصدخانه و کمپینگ مطرح شد.


همچنین لزوم نوآوری و خلاقیت در زمینه‌ی اثرها و المانهای شهر، برنامه‌ریزی برای ماه‌های محرم و صفر، تشکیل کارگروه ویژه با محوریت سازمان فرهنگی، هنری شهرداری متشکل از هیاتها، سازمان صدا و سیما، سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری، روابط عمومی و دیگر ارگانها برای کار ویژه و سیاهپوش نمودن شهر، محتواسازی و تولید انیمیشن با محوریت مباحث شهروندی با موضوع جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز، تفکیک زباله از مبدأ و نظایر آن، لزوم پاسخگویی به نهادهای نظارتی و قضایی و بازرسی به قید فوریت و ایجاد هایپر و تولید گل در راستای درآمدزایی شهری از موضوعاتی بود که با توجه به تاکیدات ویژه‌ی شهردار رشت در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
شایان گفتن است تعیین تکلیف تالار شهر و موضوعات شهرداری و ارشاد اسلامی از دیگر مباحثی بود که در این نشست عنوان شد و با تاکید شهردار رشت مقرر گردید تا با تشکیل کارگروه ویژه به محوریت معاونت مالی و اقتصادی و با حضور سازمان فرهنگی و نیز امور حقوقی و املاک شهرداری، مشکلات موجود در این جلسات به شکل دقیق احصا شود تا به استانداری گیلان ارائه گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.