کد خبر : 46187
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

تمبر اختصاصی مربوط به تولیدات و محصولات هر شهر گیلان چاپ و رونمایی می‌شود

تمبر اختصاصی مربوط به تولیدات و محصولات هر شهر گیلان چاپ و رونمایی می‌شود

هاتف‌خبر – مدیر کل پست استان گیلان از چاپ و رونمایی تمبر اختصاصی مربوط به تولیدات و محصولات مختص هر شهر استان گیلان خبر داد.

هاتف‌خبر – مدیر کل پست استان گیلان از چاپ و رونمایی تمبر اختصاصی مربوط به تولیدات و محصولات مختص هر شهر استان گیلان خبر داد.
به گزارش «هاتف» از روابط عمومی اداره‌ی کل پست استان گیلان، محمدحسین هوشنگی برای هم‌افزایی نیروها و امکانات با شهرداریهای استان به منظور به‌روزرسانی و تکمیل پایگاه داده‌ی اطلاعات مکانی«GNAF » با مهندس مرتضی عاطفی شهردار بندرکیاشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیر کل پست استان گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت اجرایی شدن پروژه‌ی GNAF به منظور فراهم کردن بستر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن، خواستار همکاری شهرداران و دیگر نهادهای ذی‌ربط برای پیادهسازی این پروژه‌ی ملی در استان شد.
هوشنگی مهمترین مزایای استفاده از پایگاه داده‌ی مکانی برای شهرداریها را توسعه‌ی متوازن در مدیریت شهری و ایجاد زیرساخت لازم برای تسریع در ممیزی املاک و توسعه‌ی درآمدهای پایدار دانست.
وی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌ی به‌هنگام‌سازی داده‌های مکانی و نصب پلاکهای کدپستی هوشمند در شهر منجیل افزود: نصب پلاکهای کدپستی با بارکد QR ضمن ایجاد نشانی استاندارد، امکان استفاده‌ی دیگر دستگاه‌ها برای ارائه‌ی خدمت به ذی‌نفعان خود را فراهم خواهد کرد.
هوشنگی در ادامه به ظرفیتهای گسترده‌ی بندرکیاشهر در زمینه‌ی تولیدات مرغوب کشاورزی همچون بادام‌زمینی و برنج اشاره کرد و از آمادگی پست استان گیلان برای ایجاد بازار الگویی با همکاری اصناف و فعالان کسب‌وکار دیجیتال در این منطقه خبر داد.
مدیر کل پست استان گیلان سپس خاطر نشان کرد: چاپ و رونمایی تمبر اختصاصی مربوط به تولیدات و محصولات مختص هر شهر می‌تواند در جهت برندسازی و ایجاد ظرفیتهای تبلیغی مورد استفاده قرار بگیرد.


مهندس مرتضی عاطفی نیز در این دیدار با ابراز علاقه‌مندی خود برای گسترش همکاریهای دوجانبه، ضمن تبیین ظرفیتهای فرهنگی و تولیدی بندرکیاشهر به ویژه در بخش شیلات و محصولات فرآوری شده‌ی دریایی افزود: اقدامات خوبی به وسیله‌ی شهرداری و مجموعه‌ی شورای اسلامی بندرکیاشهر برای برندسازی محصولات ویژه‌ی این شهر در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم با همکاری پست استان گیلان نسبت به ارسال تولیدات این منطقه به نقاط مختلف اقدام نماییم.
شهردار بندرکیاشهر با بیان اینکه مردم این شهر از ظرفیتهای غنی فرهنگی برخودار هستند خواستار توسعه‌ی همکاریها با پست استان گیلان درجهت برگزاری نمایشگاه تمبر با موضوعات مختلف فرهنگی و مذهبی شد.
وی از آمادگی شهرداری بندرکیاشهر برای انعقاد توافقنامه‌ی همکاری با پست استان گیلان با محوریت تکمیل و به‌هنگام‌سازی اطلاعات کدپستی، نامگذاری معابر بدون نام و نصب پلا‌کهای کدپستی هوشمند در کیاشهر خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.