هاتفخبر – شهردار رشت انعکاس خواستههای شهروندان و دغدغههای آنان از مشکلات شهری به مدیران را وظیفهی مهم روابط عمومی شهرداری دانست و تصریح کرد: از مدیریت ارتباطات و روابط عمومی انتظار دارم توجیهگر سیاستهای غلط شهرداری نباشند و در انعکاس اخبار به شهروندان و پاسخگویی به آنها صداقت داشته باشند.
به گزارش «هاتفخبر» رحیم شوقی در آیین گرامیداشت «روز ارتباطات و روابط عمومی» همچنین گفت: حوزهی ارتباطات و روابط عمومی شهرداری باید در انعکاس اخبار و پاسخگویی به شهروندان صداقت داشته باشد.
وی اظهار کرد: هماکنون انسجام، وحدت و پشتیبانی خوب و مثب بین اعضای شورای اسلامی شهر و بدنهی شهرداری رشت وجود دارد که همگی باید قدردان آن باشیم.
شهردار رشت با تاکید بر اینکه وی از این رویهی مثبت شورای اسلامی شهر رشت برای اعتلا و سربلندی شهر به نحو مطلوب استفاده خواهد کرد، یادآور شد: روابط عمومیها پل ارتباطی بین یک سیستم و بدنهی مردم هستند بنا بر این از تلاشگران این بخش انتظار دارم صرفاً روی انعکاس خدمات شهرداری به شهروندان تکیه نکنند زیرا ارتباطات در این حوزه باید دو طرفه باشد.
رحیم شوقی در ادامه مدیریت افکار عمومی پیش از انجام هر کار را ماموریت مهم دیگر واحد روابط عمومی و ارتباطات دانست و اذعان کرد: از واحد روابط عمومی و ارتباطات شهرداری رشت انتظار دارم به جای پرداختن به مطالب شخص شهردار، بیشتر فعالیت مدیران و دستاندرکاران تلاشگر شهرداری در بخشهای مختلف و اخبار پروژههای عمرانی را منعکس کند تا بدین ترتیب اعتماد بین شهروندان و شهرداری بهبود پیدا نماید.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.