کد خبر : 45403
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

ایجاد یک شهرک صنعتی جدید در گیلان بررسی شد

ایجاد یک شهرک صنعتی جدید در گیلان بررسی شد

هاتف‌خبر – با حضور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ایجاد شهرک صنعتی جدید در شهرستان سیاهکل بررسی شد.

هاتف‌خبر – با حضور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ایجاد شهرک صنعتی جدید در شهرستان سیاهکل بررسی شد.

هاتف‌خبر – در نشستی ویژه با حضور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، نماینده‌ی شهرستان سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان و سرپرست اداره‌ی کل منابع طبیعی استان گیلان، موضوع ایجاد شهرک صنعتی جدید در شهرستان سیاهکل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش “هاتف‌خبر”  از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در این نشست، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان از همکاری همگان در جهت ایجاد این شهرک قدردانی کرد.
مهدی محبوبی حسن‌کیاده با تاکید بر اهمیت افزایش مساحت شهرکهای صنعتی در استان گیلان به عنوان نیاز حیاتی و انکارناپذیر گفت: با توجه به ساختار منحصر به فرد جغرافیایی استان گیلان و قابلیت جذب سرمایه‌گذار  از نظر پتانسیلهای ویژه‌ی آن از یکسو و همچنین وجود متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت از سوی دیگر، تلاش برای افزایش مساحت شهرکهای صنعتی موضوعی آینده‌ساز و اجتناب‌ناپذیر است.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در ادامه با قدردانی از نماینده‌ی شهرستان و فرماندار سیاهکل به دلیل حمایتهایی که از شرکت شهرکهای صنعتی داشته‌اند، افزود: ایجاد شهرک صنعتی جدید در سیاهکل پروژه‌یی بزرگ است که در جای خود بسیار تاثیرگذار بوده و بر طیفی گسترده از جامعه اثر می‌گذارد.
محبوبی حسن‌کیاه همچنین از همه‌ی مدیران استان به ویژه مقامات شهرستان سیاهکل برای توسعه‌ی هر چه بیشتر این شهرستان خواست تا در زمینه‌ی ایجاد این شهرک نهایت همکاری و مساعدت را بنمایند.
گفتنی است در پایان این نشست مقرر گردید که اداره‌ی کل منابع طبیعی استان گیلان نسبت به معرفی زمینهایی که قابلیت ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان سیاهکل داشته باشد، اقدام نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.