کد خبر : 45287
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

۳۶۴ مرحله طرح‌ تاب‌آوری در گیلان اجرا شده است

۳۶۴ مرحله طرح‌ تاب‌آوری در گیلان اجرا شده است

هاتف‌خبر – مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از اصلاح ‌نزدیک به 500 كیلومتر شبكه‌ی فشار متوسط در 364 مرحله طرح تاب‌آوری در سال 1401‌خبر داد.

هاتف‌خبر – مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از اصلاح ‌نزدیک به 500 كیلومتر شبكه‌ی فشار متوسط در 364 مرحله طرح تاب‌آوری در سال 1401‌خبر داد.
به گزارش “هاتف‌خبر” محمدتقی مهدیزاده با هدف افزایش تاب‌آوری و پایداری شبکه‌های فشار متوسط و کاهش مدت زمانی خاموشیها بر اثر شرایط نامساعد جوی، طرح تاب‌آوری شبکه در شرکت توزیع برق نیروی برق استان گیلان از سالیان گذشته آغاز و امسال با قدرت و انسجام بیش از پیش اجرایی خواهد شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار کرد: در سال 1401برنامه‌ریزی دقیق و مدونی صورت پذیرفت تا 364 مرحله این طرح با فعالیت یکهزار و 132 اکیپ اجرایی شود و 136 فیدر و نزدیک به 500 کیلومتر شبکه نیز مورد اصلاح قرار گیرد و برای مجموعه اقدامات یاد شده ۱۲۰ میلیار و ۱۲۷ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.


مهدیزاده تاکید کرد: طرح تاب‌آوری تعمیرات پیشگیرانه‌یی است که در طول سالیان متوالی در سراسر استان به منظور کاهش تعداد خاموشیها اجرا شده است چرا که در طول سال علاوه بر قطعی برق بر اثر عیب و تخریب تاسیسات برق در شرایط جوی، ناپایداری بر اثر برخورد شاخه‌ی درخت یا دیگر اجسام خارجی در شبکه‌ی برقرسانی رخ می‌دهد و این مساله باعث تحمیل خاموشیهای متعدد با مدت زمان نسبتاً طولانی به مشترکان می‌شود و علاوه بر پیگیری کاهش مدت زمانی خاموشیها، پایش و حذف اینگونه موارد برای کاهش تعداد خاموشیها در دستور کار شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان قرار دارد.
مدیر عامل توزیع نیروی برق استان گیلان اضافه کرد: با وجود اجرای این طرح و همچنین طرح بزرگ جایگزینی شبکه‌های فشار ضعیف فرسوده با کابل خودنگهدار در استان و با وجود چندین مرحله بارش برف، وقوع تندباد و… شبکه‌های توزیع نیروی برق استان گیلان از پایداری مناسب در سال گذشته برخوردار بود.
وی گفت: در مجموع و از ابتدای اجرای این طرح تا پایان سال 1401 مجموعاً یکهزار و 431 مرحله، پنجهزار و 214 اکیپ اجرایی در 30 هزار و 728 نفرساعت به فعالیت پرداختند و 225 فیدر و دو هزار و 681 کیلومتر شبکه‌ی فشار متوسط مورد اصلاح و بهسازی قرار گرفت و برای اجرای طرح افزایش تاب‌آوری نیز مجموهاً 369 میلیارد و 240 میلیون ریال هزینه شده است.
مهدیزاده در پایان گفت: اجرای این قبیل فعالیتها نشاندهنده‌ی اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکان است و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با آمادگی کامل برای دستیابی به هدف غایی این شرکت یعنی جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی هر چه بهتر به مشترکان تلاش می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.