کد خبر : 44389
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

مدیر کل بهزیستی گیلان: ۵۴ هزار توانخواه در گیلان شناسایی شد

مدیر کل بهزیستی گیلان: ۵۴ هزار توانخواه در گیلان شناسایی شد

هاتف‌خبر – مدیرکل بهزیستی استان گیلان با اشاره به شناسایی ۵۴ هزار تونخواه در استان گفت: مستمری پرداختی پاسخگوی نیازها مستمری‌بگیران و توانخواهان نیست. به گزارش «هاتف‌خبر» سیدمهدی خدمت‌بین دانا در برنامه‌ی گفت‌وگوی ویژه‌ی خبری شبکه‌ی باران با بیان اینکه ۷۰ هزار پرونده در بهزیستی استان گیلان ثبت شده است، اظهار کرد: ۵۴ هزار پرونده

هاتف‌خبر – مدیرکل بهزیستی استان گیلان با اشاره به شناسایی ۵۴ هزار تونخواه در استان گفت: مستمری پرداختی پاسخگوی نیازها مستمری‌بگیران و توانخواهان نیست.
به گزارش «هاتف‌خبر» سیدمهدی خدمت‌بین دانا در برنامه‌ی گفت‌وگوی ویژه‌ی خبری شبکه‌ی باران با بیان اینکه ۷۰ هزار پرونده در بهزیستی استان گیلان ثبت شده است، اظهار کرد: ۵۴ هزار پرونده مربوط به توانخواهان بهزیستی است که بخشی از آنها مستمری دریافت می‌کنند.
مدیرکل بهزیستی استان گیلان با بیان اینکه معلولان جسمی حرکتی بیشترین فراوانی را بین معلولان استان گیلان دارند، گفت: معلولان ذهنی، معلولان شنوایی، بینایی و بیماران اعصاب و روان به ترتیب بیشترین میزان فراوانی بین معلولان استان دارند.


وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی مستمری‌بگیران بهزیستی استان بیان کرد: برای بیماران ضایعه‌ی نخاعی یک میلیون تومان حقوق پرستاری پرداخت می‌شود و ۳۰۰ هزار تومان نیز برای خرید لوازم بهداشتی پرداخت می‌شود.
خدمت‌بین دانا با بیان اینکه میزان مستمری پرداختی به مددجویان بهزیستی با توجه به تورم کنونی پاسخگوی نیازها نیست و مدیریت آن سخت است، افزود: اگر کمک خیران نباشد نمی‌توانیم زندگی آنها را مدیریت کنیم و تمام تلاش ما این است که همه‌ی مددجویان بتوانند از مستمری استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.