کد خبر : 44134
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

به‌زودی دومین بیمارستان ملکی تامین اجتماعی گیلان آغاز به کار می‌کند

به‌زودی دومین بیمارستان ملکی تامین اجتماعی گیلان آغاز به کار می‌کند

هاتف‌خبر- کارشناسان ارزیاب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار و گفت‌وگو با مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان وضعیت «بیمارستان 64 تختخوابی کومله‌ی لنگرود» را بررسی کردند. به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان در نشست با کارشناسان وزارت تعاون،

هاتف‌خبر- کارشناسان ارزیاب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار و گفت‌وگو با مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان وضعیت «بیمارستان 64 تختخوابی کومله‌ی لنگرود» را بررسی کردند.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان در نشست با کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه‌ی این وزاتخانه در استان حضور یافتند، اظهار کرد: با انجام مراحل پایانی جذب نیرو برای «بیمارستان 64 تختخوابی کومله‌ی لنگرود» به زودی این بیمارستان برای خدمت‌رسانی به مردم در شرق استان آغاز به کار خواهد نمود.


مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان سپس با بیان اینکه برای راه‌اندازی بیمارستان نزدیک به 250 نیرو جذب خواهد شد افزود: با توجه به آزمون کتبی انجام شده در مهر ماه امسال و شناسایی افراد برتر، هم‌اکنون مراحل اولیه‌ی مصاحبه و گزینش داوطلبان در حال انجام است که پس از مشخص شدن برترینها، این افراد جذب سازمان تامین اجتماعی شده و در «بیمارستان تامین اجتماعی کومله» آغاز به کارخواهند نمود.
دکتر ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی مورد نیاز این بیمارستان تهیه شده و برای راه‌اندازی آن هیچگونه کمبود هم وجود ندارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در پایان وعده داد که به زودی «بیمارستان ۶۴ تختخوابی کومله‌ی لنگرود» در شرق استان گیلان به عنوان دومین بیمارستان ملکی تامین اجتماعی استان آغاز به کار می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.