کد خبر : 42920
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

واکنش «جادوگر» به ماجرای پلمب ویلایش

واکنش «جادوگر» به ماجرای پلمب ویلایش

هاتف‌خبر – علی کریمی که پس از انتشار پستهایش در ارتباط با مهسا امینی و با حمایت مردم از یکسو و اظهارات تند حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا از دیگر سو روبه ‌شد، همچنان روی مواضع خود ایستاده است. به گزارش «هاتف‌خبر» حمید رسایی در سخنانش تاکید کرده بود که بایستی اموال علی کریمی توقیف

هاتف‌خبر – علی کریمی که پس از انتشار پستهایش در ارتباط با مهسا امینی و با حمایت مردم از یکسو و اظهارات تند حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا از دیگر سو روبه ‌شد، همچنان روی مواضع خود ایستاده است.
به گزارش «هاتف‌خبر» حمید رسایی در سخنانش تاکید کرده بود که بایستی اموال علی کریمی توقیف شود و پس از آن عکسی در فضای مجازی منتشر شده که در ارتباط با آن عکس گفته شده به دستور دادستانی ویلای علی کریمی در لواسان پلمب گردیده است.
این عکس روز گذشته بین مردم دست به دست می‌شد اما پس از آن دوباره علی کریمی به میدان آمد و با انتشار یک استوری معنادار در اینستاگرام خود به پلمپ خانه‌اش واکنش نشان داد و نوشت: «فدای سر مردمم»


البته روز سه‌شنبه هم عکسهایی منتشر شد که نشان داد از این ویلا فک پلمب شده که هنوز ماجرا برای کسی به طور رسمی تشریح نشده است.
ویدیویی‌هایی هم از صبح امروز در فضای مجازی انتشار یافته که نشان می‌دهد خانه‌ی علی کریمی پس از انتقادات مردم رفع پلمب گردید.
به هر حال هنوز مشخص نیست اقداماتی که برای پلمب ویلای علی کریمی انجام شده به وسیله‌ی نهاد‌های قضایی بوده و یا برخی خودسرانه آن را انجام داده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.