کد خبر : 42766
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۲۸

واکنش تند علی کریمی به تهمتهای ناروا

واکنش تند علی کریمی به تهمتهای ناروا

هاتف‌خبر – علی کریمی جادوگر فوتبال ایران با انتشار پیامی در صفحه‌ی شخصی‌اش به تهمتهای اخیر که به او وارد شده، واکنش نشان داده است. به گزارش “هاتف‌خبر” در روزهای گذشته علی کریمی پیشکسوت محبوب تیم ملی که بیشترین فعالیت را در این مدت در فضای مجازی داشته مورد آماج حمله قرار گرفته است. او

هاتف‌خبر – علی کریمی جادوگر فوتبال ایران با انتشار پیامی در صفحه‌ی شخصی‌اش به تهمتهای اخیر که به او وارد شده، واکنش نشان داده است.

به گزارش “هاتف‌خبر” در روزهای گذشته علی کریمی پیشکسوت محبوب تیم ملی که بیشترین فعالیت را در این مدت در فضای مجازی داشته مورد آماج حمله قرار گرفته است.
او که همیشه تلاش می‌کند در چالشهای اجتماعی با مردم همراهی کند و به هر اتفاق مرتبط با جامعه واکنش نشان می‌دهد، بالطبع در برخی موارد مورد آماج بدخواهان قرار هم می‌گیرد.

حتی گاهی واکنشهای فضای مجایش، برای او دردسر ایجاد می‌کند.

در همین‌ راستا برخی کانالهای تلگرامی ادعا کرده‌اند که علی کریمی از افرادی که شعارهای ساختارشکنانه سر می‌دهند حمایت می‌کند.
اما او نیز به این ادعا واکنش نشان داده و گفته که این تهمتها صحت ندارد.

او همچنین با انتشار پیامی در صفحه‌ی شخصی‌اش نوشته که من منافق و‌ اغتشاشگر نیستم؛ من ایرانم.

ناگفته نماند که دنبال‌کنندگان علی کریمی در اینستاگرام به ۱۰ میلیون رسیده است و او بین ورزشکاران و‌ بازیگران معروف به رکوردی شگفت‌انگیز دست پیدا کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.