کد خبر : 42583
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد؛ بیش از یکهزار بیمه شده‌ی گیلانی کمک هزینه‌ی ازدواج دریافت کردند

تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد؛ بیش از یکهزار  بیمه شده‌ی گیلانی کمک هزینه‌ی ازدواج دریافت کردند

هاتف‌خبر – در پنجماهه‌ی نخست امسال تا پایان امرداد ماه ۱۴۰۱بیش از یکهزار بیمه‌شده‌ی گیلانی کمک هزینه‌ی ازدواج دریافت کرده‌اند.

هاتف‌خبر – در پنجماهه‌ی نخست امسال تا پایان امرداد ماه ۱۴۰۱بیش از یکهزار بیمه‌شده‌ی گیلانی کمک هزینه‌ی ازدواج دریافت کرده‌اند.
به گزارش «هاتف‌خبر» کمک هزینه‌ی ازدواج یکی از تعهدات کوتاه‌مدت سازمان تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان اجباری مشمول قانون کار است که واجدان شرایط بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری می‌توانند آنرا دریافت نمایند .
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان، در پنجماهه‌ی نخست امسال تا پایان امرداد ماه ۱۴۰۱، یکهزار و ۹ نفر از بیمه‌شدگان با رقمی معادل چهار میلیارد و 26 میلیون تومان، کمک هزینه‌ی ازدواج به عنوان یکی از تعهدات کوتاه‌مدت سازمان تامین اجتماعی دریافت نموده‌اند.


شایان گفتن است این تعهد به بیمه‌شدگان اجباری(مشمولان قانون کار) که در پنجسال پیش از تاریخ ازدواج حداقل دارای دوسال سابقه‌ی پرداخت حق بیمه بوده و ازدواج آنها دائمی و برای بار اول باشد، تعلق می‌گیرد.
خاطر نشان گردیده است: در صورتی که زوج(زن و شوهر) هر دو بیمه‌شده‌ی سازمان تامین اجتماعی و دارای شرایط قانونی باشند، این تعهد به هر دو نفر ارائه شده و محاسبه‌ی مبلغ دریافتی برای هر شخص بر مبنای دستمزد مشمول کسر حق بیمه‌ی خود او خواهد بود.
نکته‌ی حائز اهمیت در زمینه‌ی این خدمت انجام 100 درصدی همه‌ی مراحل ثبت درخواست، بارگذاری مدارک و واریز وجه به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه‌ی es.tamin.ir است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.