کد خبر : 41485
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

وضعیت نابه‌سامان ساختمان «مرکز درمانی منجیل» بررسی شد

وضعیت نابه‌سامان ساختمان «مرکز درمانی منجیل» بررسی شد

هاتف‌خبر – مشاور مدیر عامل و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی پس از بازدید میدانی از وضعیت نابه‌سامان «ساختمان درمانگاه منجیل» و شنیدن مطالبات بازنشستگان و بیمه‌شدگان تاکید کرد: شعار و باور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مواجهه با چنین مسائلی این است که: «با یک صلوات گذشته را رها نخواهیم کرد و در اینگونه زمینه‌ها انقلابی عمل خواهد شد.»

هاتف‌خبر – مشاور مدیر عامل و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی پس از بازدید میدانی از وضعیت نابه‌سامان «ساختمان درمانگاه منجیل» و شنیدن مطالبات بازنشستگان و بیمه‌شدگان تاکید کرد: شعار و باور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مواجهه با چنین مسائلی این است که: «با یک صلوات گذشته را رها نخواهیم کرد و در اینگونه زمینه‌ها انقلابی عمل خواهد شد.»
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان امیرمصطفی حقانی در بازدید سر زده از «درمانگاه منجیل» که با همراهی دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان، معاون توسعه و پشتیبانی، رئیس اداره‌ی بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان و همچنین با حضور رئیس و اعضای شورای شهر منجیل و نیز اعضای کانون بازنشستگان و کارگران انجام پذیرفت، علل وضعیت نابه‌سامان این درمانگاه را مورد بررسی قرار داد
دکتر ابراهیمی در جریان این بازدید گفت: طی سنوات گذشته ساختمان این مرکز درمانی را به این وضعیت رسانیده و نیز تلاشها و پیگیریهایی که در راستای بازسازی و راه‌اندازی مجدد این درمانگاه صورت پذیرفته نتوانسته است مشکل را رفع کند.
وی اظهار کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان تمام تلاش و نیروی خود را در جهت رفع موانع و مشکلات و همچنین احیای مجدد این «مرکز درمانی» به کار گرفته تا مردم و بیمه‌شدگان منطقه از خدمات درمانی آن بهره‌مند گردند، منتهی با توجه به شرایط موجود، راه‌اندازی این مرکز درمانی عزم راسخ و جدی و همچنین همکاری همه‌ی نهادهای ذی‌ربط را نیاز دارد.


گفتنی است در این بازدید برخی از بازنشستگان و اعضای صنف کارگری وضعیت نابه‌سامان «مرکز درمانی منجیل» را بیتوجهی به دغدغه‌ی مردم و بیمه شدگان دانسته و همچنین گفتند که رها کردن این ساختمان به وسیله‌ی مسوولانی که بر سر مسند در گذشته بوده‌اند پذیرفته نیست و علاوه بر رسیدگی به وضعیت و پیگیریهای لازم برای احیا، تجهیز و راه‌اندازی این مرکز درمانی نیاز به برخورد قانونی با افرادی که مسبب محرومیت مردم و بیمه‌شدگان از خدمات این مرکز درمانی در سالهای گذشته شده‌اند از مطالبات مردمی و مخصوصاً بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی است.
حقانی مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی هم که از نزدیک نظاره‌گر وضعیت فعلی «ساختمان درمانگاه منجیل» و شنونده‌ی مطالبات بازنشستگان و بیمه‌شدگان بود با استماع خواسته‌های به حق بیمه‌شدگان گفت: رسیدگی به مطالبات به حق بیمه‌شدگان از وظایف اصلی ما است.
وی افزود: همانگونه که مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی جناب آقای دکتر موسوی گفته‌اند: «گذشته را با یک صلوات رها نخواهیم کرد» و به کمک تیم مدیریتی انقلابی و جهادی استان گیلان، از تمامی ظرفیتهای موجود، در راستای تحقق اهداف سازمان که از مهمترین آن حفاظت از اموال و رضایتمندی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی است استفاده می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.