کد خبر : 41404
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

حکم معنادار استاندار گیلان برای علوی!

حکم معنادار استاندار گیلان برای علوی!

هاتف‌خبر – در شرایطی که برخی شورانشینان نقشه‌ی برکناری علوی را می‌کشند؛ علوی از استاندار گیلان یک حکم ویژه گرفت!

هاتف‌خبر – در شرایطی که برخی شورانشینان نقشه‌ی برکناری علوی را می‌کشند؛ علوی از استاندار گیلان یک حکم ویژه گرفت!
دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در حکمی سید امیرحسین علوی شهردار رشت را به عنوان رئیس شورای پژوهشی شهرداری این شهر منصوب کرد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت به منظور ارتقای توان علمی مدیریت شهری و روستایی، شناسایی و اولویت‌ بندی، حل مسائل و مشکلات پیش ‌روی شهرداری رشت و همچنین در راستای رعایت ضوابط و مقررات مرتبط و انتظام‌بخشی به اقدامات و نیز هزینه کرد اعتبارات پژوهشی شهرداری رشت و در اجرای تبصره‌ی ۱ ماده‌ی ۳ دستورالعمل شورای پژوهشی مدیریت شهری و روستایی ابلاغیه‌ی رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، سیدامیرحسین علوی شهردار رشت با حکم اسدالله عباسی استاندار گیلان به عنوان رئیس شورای پژوهشی این شهرداری منصوب شد.


حکم استاندار گیلان خطاب به شهردار رشت در حالی صادر می‌شود که برخی از شورانشینان رشت با مطرح کردن استیضاح علوی نقشه‌ی عزل و برگناری او را می‌کشند.
در حکم استاندار گیلان خطاب به علوی آمده است که امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال و با بهره‌گیری از توان علمی و تجربه‌ی خویش و همچنین در چارچوب قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه در انجام وظایف محوله در راستای توسعه‌ی علمی و پژوهشی در حوزه‌ی مدیریت شهری و نیل به اهداف توسعه‌ی پایدار شهر رشت کوشا باشید.
برخی از چهره‌های سیاسی – اجتماعی شهر رشت صدور و ابلاغ حکم استاندار گیلان را در چنین شرایط ویژه، بسیار معنادار توصیف کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.