کد خبر : 41071
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان به مدرنترین تجهیزات پزشکی مجهز شدند

مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان به مدرنترین تجهیزات پزشکی مجهز شدند

هاتف خبر – مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در نشست با روسای کانونهای بازنشستگی تامین اجتماعی شهرستانهای استان تاکید کرد که‌ مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان به مدرنترین تجهیزات پزشکی با بیش از 400 میلیارد ریال هزینه مجهز شدند.

هاتف خبر – مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در نشست با روسای کانونهای بازنشستگی تامین اجتماعی شهرستانهای استان تاکید کرد که‌ مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان به مدرنترین تجهیزات پزشکی با بیش از 400 میلیارد ریال هزینه مجهز شدند.

به گزارش “هاتف خبر” از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر حسین ابراهیمی در دیدار با روسای کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستانهای استان و اعضای هیات مدیره ی کانون بازنشستگان و مستمربگیران تامین اجتماعی استان گفت: هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی ارائه ی بهترین خدمات درمانی به بیمه شدگان به ویژه به مستمری بگیران و بازنشستگان تامین است.

وی اظهار کرد: تلاش مضاعف خواهیم نمود تا تغییرات مثبت برای بیمه شدگان و بازنشستگان ملموس باشد.

دکتر حسین ابراهیمی خطاب به روسای کانونهای بازنشستگی شهرستانهای استان گفت: کانون بازنشستگان به عنوان بازوان اصلی سازمان تامین اجتماعی نقشی مهم‌و تاثیرگذار در ارتقای سطح عملکرد مدیریت درمان برای رسیدن به هدف مطلوب که ارائه ی خدمات درمانی باکیفیت است دارد. به همین منظور انتظار داریم تا با پشتیبانی و همراهی اعضای کانونها بهترین خدمات را به بیمه شدگان ارائه دهیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در ادامه در راستای تجهیز مراکز درمانی به خرید بیش از 400 میلیارد ریال تجهیزات مدرن پزشکی اشاره نمود و افزود: راه اندازی بخش مولکولی آزمایشگاه پلی کلینیک شماره ی یک رشت، با قابلیت انجام آزمایش PCR، تجهیز پلی کلینیک تخصصی شماره ی یک رشت، پلی کلینیک بندر انزلی و اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت به دستگاه پیشرفته سونو اکو کاردیوگرافی برای اکو قلبی عروقی بزرگسالان، اطفال، نوزادان و … از جمله این تجهیزات هستند.
در ادامه ی این نشست مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان گزارشی مبسوط از تلاشهای انجام شده در همه ی مراکز درمان  تامین اجتماعی استان ارائه نمود و افزود: ساخت درمانگاه در شهرهای صومعه سرا، توتکابن، رضوانشهر و خمام از اهداف مهم توسعه یی مدیریت درمان است.

وی همچنین ارتقای بیمارستان حضرت رسول(ص) رشت از 200 تخت به 300 تخت و ساخت درمانگاه های تخصصی در محوطه ی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت و اجرای طرح هتلینگ در بخشهای باقیمانده ی بیمارستان و بروزرسانی و تعمیر بخشها و تاسیسات بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت از برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان است.
در آغاز این نشست بافکار رئیس هیات مدیره ی کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان به ضرورت اهمیت ساخت درمانگاه برای شهرهای بدون مراکز ملکی اشاره نمود و گفت: بیمه شدگان شهرهای صومعه سرا، منجیل، رضوانشهر، توتکابن و خمام منتظر ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهر خودشان هستند.

وی فعالیتهای انجام شده در بخش درمان تامین اجتماعی استان برای ارائه ی خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان و مستمری بگیران را ستود و گفت: بخشی بزرگ از هزینه های زندگی بازنشستگان مربوط به درمان است که هر میزان سازمان بتواند با توسعه ی خدمات درمانی مشکلات درمانی مستمری بگیران را کاهش دهد، در سطح معیشت آنان موثر خواهد بود.
در ادامه هم روسای کانونهای بازنشستگی تامین اجتماعی شهرستانهای استان هر یک خواسته ها و مشکلات بیمه شدگان شهرهای خود را بیان نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.