کد خبر : 40878
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

مهر ماه امسال نخستین استخر دانش‌آموزی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

مهر ماه امسال نخستین استخر دانش‌آموزی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

هاتف‌خبر – مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در برنامه‌ی زنده‌«دریچه» از رادیو گیلان گفت: نخستین استخر دانش‌آموزی استان مهرماه امسال در شهرستان شفت به بهره‌برداری خواهد رسید.

هاتف‌خبر – مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در برنامه‌ی زنده‌«دریچه» از رادیو گیلان گفت: نخستین استخر دانش‌آموزی استان مهرماه امسال در شهرستان شفت به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، مهندس علی دقیق با بیان اینکه در دو سال اخیر50 فضای آموزشی با 236 کلاس درس در استان ایجاد شده، اظهار کرد: در چهار سال اخیر 144 فضای آموزشی با 620 کلاس درس با زیربنای افزون بر 69 هزار 677 مترمربع در استان ساخته شده و تقدیم اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان گیلان گردیده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در ادامه با اشاره به لزوم هوشمندسازی مدارس و با بیان اینکه یکی از کلاس تحویلی مدارس احداثی گیلان به صورت هوشمند است، تصریح نمود: هوشمندسازی مدارس تکنولوژی را به شکلی فراگیر به ساختار آموزشی وارد می‌نماید و این ضرورت باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.
وی در بخشی دیگر از این گفت‌وگو با پرداختن به ضرورت ساخت فضاهای ورزشی در استان، اذعان کرد: با تلاشهای صورت گرفته توانستیم در سه سال گذشته 21 فضای ورزشی را در استان گیلان ساخته و تحویل اداره‌ی کل آموزش و پرورش نماییم.


مهندس دقیق با اشاره به ساخت استخرهای دانش‌آموزی در استان نیز تاکید کرد: به حول قوه‌ی الهی نخستین استخر دانش‌آموزی استان در شهرستان شفت در مهر ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، مشارکت مردم استان در برنامه‌ی مقدس مدرسه‌سازی را تحسین‌برانگیز توصیف کرد و گفت: استان گیلان به عنوان استان پیشرو در اجرای طرح تحول «آجر به آجر» و «پویشهای مختلف مدرسه‌سازی» در کشور مطرح است.
وی با اشاره به استانداردسازی وسایل گرمایشی مدارس نیز افزود: جمع‌آوری بخاریهای نفتی از مدارس، دستاورد مهم این اداره‌ی کل در چند سال اخیر بوده و امروز با افتخار عرض می‌کنم که همه‌ی بخاری نفتی و گازی از مدارس استان جمع‌آوری شده است.


مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در پایان سخنانش با بیان اینکه حضور خیران در فعالیت مقدس مدرسه‌سازی در کشور و به ویژه گیلان چشمگیر بوده است، گفت: میزان مشارکت خیران در چند سال اخیر در کشور بینظیر بوده و 62 درصد فضای آموزشی در چهار سال اخیر با مشارکت ارزشمند آنان ساخته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.