کد خبر : 40714
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان: حدود ۴۴ درصد واحدهای مسکونی گیلان کم‌دوام و بی‌دوام هستند

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان: حدود ۴۴ درصد واحدهای مسکونی گیلان کم‌دوام و بی‌دوام هستند

هاتف‌خبر – مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان در نشست با اعضای مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان با اشاره به اهمیت مقاومسازی بناهای مسکونی گفت:‌۵۶ درصدی واحدهای مسکونی در استان دارای مقاومت خوب هستند و ۴۴ درصد دیگر واحدهای مسکونی کم‌دوام و یا بی‌دوام به حساب می‌آیند. به گزارش «هاتف‌خبر» از «خبرگزاری مهر» مهندس

هاتف‌خبر – مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان در نشست با اعضای مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان با اشاره به اهمیت مقاومسازی بناهای مسکونی گفت:‌۵۶ درصدی واحدهای مسکونی در استان دارای مقاومت خوب هستند و ۴۴ درصد دیگر واحدهای مسکونی کم‌دوام و یا بی‌دوام به حساب می‌آیند.
به گزارش «هاتف‌خبر» از «خبرگزاری مهر» مهندس حامد دائمی در این نشست که در دبیرخانه‌ی این مجمع برگزار شد، با اشاره به اینکه درصد مقاومسازی مسکن در استان ۵۶ درصد است، گفت: ۴۴ درصد واحدهای مسکونی در استان گیلان که کم دوام و یا بی‌دوام هستند، نیازمند مقاومسازی محسوب می‌شوند.


مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان با بیان اینکه حدود دو هزار واحد مسکونی از سهمیه‌ی حدود سه هزار واحد مسکن محرومان در استان گیلان ساخته شده است، اضافه کرد: تسهیلات ۹۵ میلیون تومانی علاوه بر ۲۰۰ میلیون تومان سهمیه‌ی دولت، به افراد محروم جامعه که زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نباشند، اعطا می‌شود.
وی پرداخت نشدن تسهیلات به وسیله‌ی بانکها را عمده مشکل بخش مسکن روستایی عنوان نمود و اضافه کرد: بانکهای استان گیلان پرداخت تسهیلات با ضمانت ثبت زنجیره‌یی را انجام نمی‌دهند.

   گفتنی است این خبر را «خبرگزاری مهر» پیش از رخداد هولناک «متروپل» آبادان گزارش کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.